Stinemors Små Øyeblikk

søndag 30. september 2012

God søndag | instagram

Dette er en god søndag... - en søndag uten mas og kjas
Matilde vekka meg som hun alltid gjør med kalde føtter og en varm klem, så tusla hun ned i stua til søstrene der de ble sittende og se barnetv helt til jeg fant ut at det var på tide å stå opp i ti-tida. Jentene gikk ut for å leke litt i hagen mens jeg tok hånd om klesvask og hundelufting før jeg krøp sammen i sofaen med strikketøyet og tv. Jentene kom fornøyde inn og ønsket seg varm kakao, så kosa jeg meg videre i sofakroken,og de omgjorde underetasjen til en barbieverden :) 
Som vanlig utvikler det seg til småkrangling og uenigheter etterhvert, men mor har løsningen på det også så klart!
På med sko og jakker, hunder i bånd og lomma full av bæsjeposer - vips, klar for en deilig høsttur!

Chevy & Charlotte


Jeg har funnet instagram  faktisk... - jeg bruker litt tid på å oppdage slike ting, men nå heiv jeg meg over det.
Alle bildene her er tatt med instagram - det er super morsomt å finne andre bloggere der!
Jeg er smaoyeblikk på instagram - følg meg gjerne! Så finner jeg kanskje deg der også


god søndag!
Stinemorklem

3 kommentarer:

  1. Koselig søndag! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hærlige søndagsbilder!
    KLÆM

    SvarSlett
  3. Da har jeg lagt deg til på instagram. Du kan følge meg om du vil : hildevesle_hemilia

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥