Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 29. november 2012

Min nydelige bursdagsgutt

My pride and joy
Norwegian Champion Angel Eyes Of Love
❤❤❤
På denne dagen for seks år siden så 11 vakre små dagens lys i Porsgrunn. Den ene vakre black/tan tispa
skulle bli min - min vakre Kiwi - hun viste meg hvordan livet med en affe kunne være - full av glede,
men også litt frustrasjon over alle hennes artige påfunn. Jeg falt for både henne og rasen ved
 første møtet, og den følelsen vil jeg alltid bære med meg. Kiwi mistet vi dessverre så altfor
tidlig da hun ble påkjørt kun litt over 2 år gammel. Himmelen fikk en nydelig stjerne!


Heldige var vi som fikk hennes flotte bror i hus etter et par måneder.
Det var rart - de var så like, samtidig så forskjellige. Det ga meg frysninger da han la
seg i sofaen på sammen måte som hun hadde gjort. Noah har den samme varmen i
øynene som Kiwi hadde - et blikk som ser deg dypt inn i sjelen.....

Savnet etter jenta mi er stort, men gleden over å ha Noah her er større!
Så i dag er det han vi feirer - H U R R A!
Gratulerer med 6 år, Noah!

Hvert år kun noen få dager før 29.november dumper det en pakke ned i postkassa vår,
og på den står det NOAH c/o Stine Skuterud - jeg smiler like mye hvert år!
Noah har ivrig snusa på den de siste dagen, men han har holdt seg unna.
I dag fikk han lov til åpne den, men interessen var nok ikke så stor
allikevel... mmm... Matilde hjelper til mens bursdagsgutten
ser ganske så likegyldig ut. Han fikk et flott håndkle som
er supert til tørking av hunder, matfar i huset ble nok
litt forvirret for han la den på hodet til Noah...
Jajaja....



Stinemorklem

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til skjønne Noah :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin hund! Mye pels også! Kan tenke meg at du merker at det er hund i huset:) Savnet etter hunder som har fått plass i hjertet kjenner jeg til. Savner enda Laika, den fineste og søteste hunden jeg har kjent. Veldig kosete og leken. :)

    SvarSlett
  3. Han er virkelig flott, det er en nydelig hunderase som jeg også lenge har hatt sansen for! Dessverre kjenner jeg ingen som har en slik en, så jeg har aldri hilst på en... Så gratulerer med dagen til Noah!

    Klem fra nord :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥