Stinemors Små Øyeblikk

fredag 2. november 2012

Mine høstbarn

For en uke siden var det tid og vær for litt fotografering av mine håpefulle...
- det er ikke alltid like enkelt å få fire barn og tre hunder til å se dit jeg vil til rett tid.


Hele gjengen min samletღ

Jaha... så er lillemor ferdig med å smile pent.... Ganske så sjarmerende syns jeg!

Så får tiden vise om jeg kan bruke noen av disse bildene til årets julekort
- eller om jeg ombestemmer meg helt... Det er ikke godt å si hva jeg finner på... :)

nyt fredagskveldenღ - det skal jeg!

Stinemorklem

13 kommentarer:

  1. For en vakker bukett!! Du var kjempeheldig med bildene, og iallefall med barna :) Sååå herlig det siste bildet :))

    Ønsker deg og buketten en kjempefin helg!

    Klem fra nord :)

    SvarSlett
  2. For noen vakre barn og hunder! Også tar du så fine bilder! Du fanger alltid en fin stemning, synes jeg. Jeg koser meg når jeg er på besøk her inne hos deg. Håper du har en koselig fredagskveld!

    SvarSlett
  3. Hvilken flott gjeng :-)
    Mange fine og stemningsfulle bilder !!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde ikke hatt problemer med å velge ett av de flotte bildene! Barna er fine, bildene er fine, og hva mer er det å ønske seg? Dette har du øye for! Alltid kjekt å komme innom og se bildene dine.

    Ønsker deg ei riktig fin helg! Vi har besøk av yngste datter med samboer. Lykke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Du kan være stolt av denne flotte buketten :) God helg!

    SvarSlett
  6. Denne gjengen kan du med rette være stolt av :) Flotte bilder av hærlige unger :)
    KLÆM

    SvarSlett
  7. Superfine bilder og herlig gjeng!
    Koselig med like gensere!
    Liker bildene dine! ;o)
    Nina

    SvarSlett
  8. Fantastisk flotte bilder!! Jeg blir virkelig inspirert til å gå ut og ta bilder selv!!

    SvarSlett
  9. Vakre bilder av en vakker gjeng! Så heldig du er som har så mange flotte barn! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. For en flott gjeng du har der! Og jeg er en smule misunnelig for mine barn samarbeider ikke slik når jeg tar frem kameraet.

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder du har tatt på de fine barna, du er en kjempeflink fotograf!
    Ønsker jeg hadde dine ferdigheter der.
    Ønsker deg og dine en riktig fin helg!
    Pernilla

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥