Stinemors Små Øyeblikk

mandag 4. februar 2013

Vinter - noe magisk | Winter - magical

Gehela's Celaletting Ibn Genesis - 18 måneder -
 ✩
Vår vakre Chevy vokser seg til en stor og flott saluki.
I november var vi på Dogs4All som er Norges største utstilling, og her fikk han den flotte tittelen
Norsk Junior Vinner-12! Så stolt atte!

| Our cute boy is growing into a beautiful saluki! In November he got the title
Norwegian Junior Winner - 12! I'm so proud!|
Noah er virkelig et snømonster - han elsker det!

Det er virkelig vinter her i dag - snøen laver ned, så koselig!
Matilde har vært hjemme i dag, i går var hun ganske tufs ogs kasta opp. Formen hennes er på topp nå, 
men siden det skal gå 48 timer fra siste oppkast til barnet kan komme i barnehagen igjen så blir
det sånn. I morgen skal pappa'n være hjemme slik at jeg kommer meg på jobb.

Tusen takk for mange søte ord i forrige innlegg!
Så lenge jeg er smertefri er jeg strålende fornøyd - kan jo ikke annet :)
Og hva er vel bedre enn masketerapi?
-det ordet klinger så fint!

Stinemorklem

6 kommentarer:

  1. Flotte bilder!
    God bedring til Mathilde og deg :) Masketerapi er god medisin for kropp og sjel ja. Og så godt det er å hvile øynene på de vakre bildene du tar :)

    SvarSlett
  2. Du har virkelig flotte hunder.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med tittel. Kjempefine hunder! =)

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakre de er! Nydelige bilder!

    SvarSlett
  5. Nydelig vakre bilder og hunder! Får bare lyst å grave nesen ned i pelsen og kose! Får gjøre det med min lille kar da i stedet :)

    Klem fra nord!

    SvarSlett
  6. det er nydelig å se blogen din. Det er masse inspirasjon! Takk for det! Og ha en fin søndag!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥