Stinemors Små Øyeblikk

søndag 8. mai 2011

God søndag!

Slik idyll er det ofte her!
sookie følger matilde der hun går, og når hun får lov til å komme inn i dukkestua er gleden stor!
Jeg blir så lykkelig når jeg ser at sookie godtar alt matilde gjør med henne - dette er en
trygg og god valp! Det er så viktig når man skal ha hunder i en barnefamilie.
Alle våre hunder er barnevennlige - de elsker barn!
Så nå er snuppa gammel nok til å starte sin utstillingskarriere - jippi! Denne helga
skal hun debutere i ringen, og jeg gleder meg masse! Vi drar til morokulien på
fredag og blir hele helga. Det er colliespesial da, og det skal bli fantastisk
å se så mange collier på en gang - det er lenge siden sist...
Sol & vannmelon.... mmmmmm.. ;)

I går fikk vi besøk av mamma og morten - sola skinte så det ble grilling og kos ute!
Og jeg fikk pakker.... herlig! Elsker pakker!
 Disse søte håndkle'ne fikk jeg av amanda sammen med en parfyme - beyoncè sin heat rush -
Den lukta virkelig godt! tusen takk, lillesøss

Jeg fikk også penger av mamma og morten - jeg ønska meg penger siden jeg har
fryktelig lyst på nytt objektiv til kameraet mitt. Kjøpte canon 450d
for halvannet år siden - jeg elsker det kameraet, men jeg trenger
et objektiv til slik at jeg klarer å ta bra bilder på lengre
avstander. Nå har jeg penger til det - hurra!
matilde kjøpte seg nye solbriller i går, og selvfølgelig måtte de være råååsa!!
celine og charlotte fikk også nye, de kjøpte like som matilde, men i forskjellige
 farger - så nå bør de kunne se forskjell! ;)

Neste bursdag her i huset er til onsdag - 11.mai -
da blir lillemor 4 år! wow! Vi gleder oss
til å feire henne!

tusen takk for alle hyggelige bursdagshilsninger og klemmer!
Det har virkelig vært koselig å lese alle sammen

ha en nydelig søndag!

klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen din om fredag!
    Ser ut til at du hade en fin dag. Godt vær, god mat og fine pakker det er sånn det skal være.
    Kos deg videre i helgen!
    Klem Pernilla

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen din som var på fredag:) Ser ut som du har hatt en kjempe koselig helg:)
    SÅ nydelig bilde av Matilde og Sookie.. herlig:)
    Ha en flott søndag:) KLem

    SvarSlett
  3. Så fine bilder av både to- og firbeinte! Herlige solrike bilder! Ser ut som om det har vært en god dag!
    Ønsker deg en hygelig kveld også!

    SvarSlett
  4. Hei vennen, SÅ flotte bilder! :) Og gratulerer så mye med dagen du hadde på fredag! Litt forsinket, men jeg og familien har vært i barndåp i Oslo i helgen.
    Så fine gaver du har fått også :)
    Håper du hadde en strålende dag!

    Klem ♥

    SvarSlett
  5. For noen flotte bilder du tar! Og for ei nydelig tulle! :)
    Jeg kikker ofte rundt på andre blogger etter inspirasjon, og lar meg ofte inspirere av bloggen din! :)

    Titt gjerne innom meg, det vil jeg sette pris på:D

    SvarSlett
  6. Du tar flotte bilder, Stine. Kjekt å unne seg nytt objektiv:) Her går jeg og ønsker meg nytt speilreflekskamera, er ikke fornøyd med Olympus, må nok tilbake til Canon.....Ønsker meg også en mikroobjektiv til nærbilder og etterhvert det du ønsker deg nå........:)

    Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, Stinemor - herlig jente du har. Og så fine hun og Sookie var sammen.

    Du, sånne englemaskemarkører, selger du slike også?

    God klem :)!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥