Stinemors Små Øyeblikk

fredag 20. mai 2011

O'du gode fredag!

Så er det fredag igjen!
Dette har vært en litt hektisk fredag - slik er det gjerne rett før man får besøk.
Og det hjelper jo ikke at mor er 'dett i desa' atsjooooo......
Da matilde kom snikende opp i senga mi kl 04.00 i natt og klagde over vond mage,
ble jeg litt redd for om besøket måtte avlyses. Men ekkel mage ble ikke spy-syke,
det ble feber og kose senga med mamma'n. Så da lå vi der småtufse begge to.
Vi kvikna heldigvis til begge to litt utover formiddagen - og vi har hatt koselig besøk!
Min kusine med mann og barn har vært på besøk hos sin mamma som er nabo til min
mamma (de er tvillinger faktisk), så da kommer de på besøk til oss også. Kusina mi
med familie bor langt unna, dermed blir det ekstra stas med besøk!
Ungene har herja, og jeg blir helt ustlitt bare av å se på all
energien de har! hihihi - de har kosa seg!
Mamma, morten og amanda var også her, så vi ble mange rundt bordet. Den nye plattingen vår
foran huset ble ferdig i går, den måtte selvsagt testes - så det ble grilling i litt blås-bort-vær.
Isen spiste vi inne ;)  Det ble en skikkelig trivelig dag!  I kveld har jeg fiksa sookie,
så hun er klar for 2 valpeshow denne helga. Jeg skal dra alene sammen med
ei venninne, og det skal bli litt kos uten barn - en helg for mor..

Ja, også var det denne genser'n da ;)  - dette er charlotte sine striper!
(lyset på bildene ble litt rare - dagslyset var på vei bort)
Genseren er strikket i paris med samme inspirasjon som celine sin genser.
De hadde begge på seg sine striper i dag, så jeg burde jo egentlig ha tatt
bilder av dem sammen... en annen dag kanskje!

ønsker dere alle en flott fredagskveld og en herlig helg!

klem
post signature

15 kommentarer:

  1. Du strikker jo som bare det! :)
    Kjempefin genser :)
    God bedring til deg og jenta!

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Atter en gang en nydelig stripet genser fra deg:)) Og i lekre farger:))
    Tror det er like før du får fartsbot på de strikkepinnene dine:)) hihi

    Ønsker deg en herlig hælg:) Klæm

    SvarSlett
  3. Stilig med striper også :) og så velsigna enkelt...... man slipper å tenke så mye og det liker jeg ;)
    Lykke til med hunden:)

    SvarSlett
  4. Se her ja! En stripete genser til!:) Greit med periodestrikk! Skikkelig gøye farger du har brukt!
    God bedring i heimen og god helg videre!
    :)

    SvarSlett
  5. Her går det unna, som vanlig! Imponerende tempo på deg, og det blir alltid like fint! God helg :)

    SvarSlett
  6. Flott genser!
    Koselig med besøk.
    god bedring
    klem/myr

    SvarSlett
  7. Så bra dere ble bedre i formen, ikke kjekt å være tufs. Ja besøk er stas, det er koselig å være sammen!!
    Den genseren var flott, du strikker jo i rekord fart, wow!!!

    Ha en flott lørdag!!
    klem

    SvarSlett
  8. Kjempefin genser du har strikket.

    SvarSlett
  9. Også denne var superfin! Du er så kvikk med pinnene! Lykke til på utstilling - spennende og sikkert godt med en tur bare for mor! God bedring :)

    SvarSlett
  10. Skjønn genser:) Her går det også mye i striper!!

    God bedring til dere begge:)
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Superfin genser!
    Regner med du og venninna koser dere i helgen :)

    Ja, Duo er visst etterfølgeren til Duett. For ett garn det var, det må du teste ut ;)

    Klem

    SvarSlett
  12. Nok et kjempefint strikkeplagg fra dine magiske hender! For en fart på de pinnene dine Stine, utrolig! :D Kjempeflott igjen og striper er jo så fint, hi-hi!

    Herlig med dagen derpå, mange nydelige bilder av vakre barn. Du har jammen gjort det bra, thi-hi! Kjekt med koselig besøk, det har vi vært i kveld også. Nå skal jeg legge meg på lading, travel uke.

    Kos dere i morgen, helgene fyker altfor fort unna! :)

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  13. Flott gensar og koseleg med besøk!!

    SvarSlett
  14. Stikker du innom meg en tur? Det er noe på gang...!

    SvarSlett
  15. Staskoselig helg har vi hatt :))) og genseren var superfin på Charlotte (til og med bakfram var den fin *fnis*). Gleder meg allerede til neste gang vi skal på jentehundeutstillingstur :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥