Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 12. mai 2011

Striper... - igjen!

jada... og jeg lurer på om jeg i det hele tatt bruker hodet mitt :)
Jeg elsker striper, men fy for en  feste-tråd-jobb  det blir.. puh!
Dette er en slimmodell med litt kortere ermer enn vanlig.
Inspirasjonen fikk jeg fra denne genseren
fra pickles

Eldstejenta til mamma'n sin - celine -
Hun arvet mors mørke øyne!
Og hva strikker jeg nå????
ehm, joo... nå skal dere høre... - striper til charlotte!
hahahahahahahaha!
✿✿✿

klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Jo da, variasjon er en fin ting ;)
    Håper du skifter farger da....

    SvarSlett
  2. Variasjon er oppskrytt!
    hahaha ;)

    SvarSlett
  3. Jeg vet at du sikkert eier mange strikkepinner, men er det så at du har flere armer også? I alle dager for en fart det er på den strikkinga di! :)
    Og så fin den genseren var! For ikke å snakke om modellen! :)

    Fin torsdagskveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  4. Flott modell, flott genser, flotte øyne. =) Klem Misemor

    SvarSlett
  5. Herlig genser til nok en skjønn jente:) Hva du får gjort!!! Du har en helt enorm arbeidskapasitet!! Nesten misunnelig...:)

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  6. KJempefin genser og jente!
    Ja striper er fint så bare fortsett du hihihi :)
    Så ønsker jeg deg en riktig god helg!
    KLem

    SvarSlett
  7. Striper er flott og når du har så nydelige modeller blir det fullkomment:))
    Så mye fint du har tryllet fram i det siste, helt målløs her jeg sitter jeg.
    Ha en flott nasjonaldag:))

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥