Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 17. mai 2011

Ønsker dere alle en super dag! ❀

Nå er dagen da alle skal kose seg, smile, glede seg....
- og spise masse god mat!
hurra, hurra!
Jeg har aller mest lyst på jordbær, selvfølgelig glemte jeg å kjøpe det ;(
- men jeg vet at svigermor har baka kake! jippi!

ønsker dere alle en riktig flott 17.mai feiring!

klem
post signature

ps
- siden jeg ikke har kjøpt jordbær. blomster eller har laga kake, så fant
jeg bilder på google. (- ikke tatt av privat personer)
 Tenker det blir en bra dag allikevel ;)

6 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin dag

    :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper dere har hatt en fiiin 17 mai feiring:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Håper dere har hatt en flott feiring av dagen :))
    Klæm

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til deg og:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen til dere også:-)
    Kjekke inspirasjonsbilder.
    Nå er det horisontalen i sofaen som gjelder;))

    SvarSlett
  6. Εveгy weekеnd i useԁ
    tο go to see this site, beсause i wish for
    enjoyment, foг the rеason that this thіs website conations іn fact nice funny information toο.


    Visit my web page :: Check out here

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥