Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 12. februar 2011

Vinter og maskemarkører

Vet ikke helt om de to tingene hører helt sammen.... 
- men det er vinter og jeg lagde maskemarkører i går.

Disse markørene finner man jo overalt, og jeg fant tidlig ut at dette er en super ide.
men ting tar tid!! Så det var først i går at jeg satte meg ned for å lage noen.
Dette er jo en flott måte å bruke de perlene som blir liggende igjen etter
smykker og andre greier man lager - så nå er lageret mitt litt
mindre, og disse markørene ligger hos { små øyeblikk }
Over til kong vinter - her har det vært en flott dag med masse sol. Da det var bare  9 minus
kledde vi på oss for å være litt ute. charlotte og matilde akte og kosa seg, gubben måkte
litt her og der - mens jeg slapp hundene i den store hundegården. Jeg stoler ikke på
gjerdene rundt tomta nå når snøen er så høy, men løpegården er stor nok for litt
action! Og fart blir det alltid når de løper løs! celine har vært i en skibakke
sammen med klassen sin i hele dag, hun har stått slalom for første gang
og var tøffere enn tøffest! markus har hatt lørdagsseminar med
konfirmasjonsgjengen i dag, ikke at han gjør dette med et
stort smil da.. Når man er gutt på 14 blir ting fort
kjedelig, men gjennomføre skal han.

Det har vært en dag full av ting som skjer - en god dag!

Til og med pippi langstrømpe har vært på besøk hos oss i dag... hihihi :)
Sjekk øra til noah! Afghansk mynde har jo sinnsykt mye pels, og de
skal ha lang og vakker pels på ørene, men denne pelsen blir fort
slitt hvis man ikke passer på - dermed strikker. Mannen
er lite fornøyd med at noah har rosa og lilla strikker,
men man bruker det man har!!
d a i s y

 b r u m  



Nå surrer det grand prix musikk ut av tv - kan vel ikke akkurat påstå at alt er like flott, men
må liksom få det med seg uansett... Rart det der! Jeg skal vie all min oppmerksomhet til
høstvesten, det er ikke mye igjen før den er ferdig. Jeg har en liten plan om
at den skal bli ferdig i kveld slik at lillemor kan bruke den når vi skal
bort på besøk i morgen. Gleder meg veldig til det besøket! Jeg skal
stikke nesa nedi en valpekassa og sniffe valpelukt.. hmmmm..
Bilder blir det nok også - kanskje jeg deler de med dere?

Ha en fortsatt flott lørdagskveld,
klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som er herlig lørdag! Måtte smile litt av "Pippi Langstrømpe", hihihi:)) Jonas (min bedlington) er langhåret blitt også, så det er vel på tide med et skikkelig bad etterfulgt av en føn og klipp;))

    Ha en god strikkekveld, jeg skal sette inn høygiret på pinnene i kveld jeg og:)

    SvarSlett
  2. Du tar mange flotte bilder og her er ingen unntak!!

    Herlig med en aktiv lørdag, mye hyggeligere kveld da, synes jeg:) Vi skulle egentlig vært i 40-års dag i kveld, men influensaen har enda ikke sluppet taket.

    Nydelige hunder og veldig søt Pippi....

    De markørene var geniale!!!

    Kos deg videre i kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. En fin lørdag med mye innhold! Her ble det en skitur, og sånn som været ser ut nå, så blir det kanskje en tur i dag også!? :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Flotte strikkemarkører.
    En kjempeidè :-)
    Og fine bilder av hundene.

    Ønsker deg en fin dag

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥