Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 5. april 2011

Litt rosa bling-bling ♥

Får du sommerfølelse av disse?????
Det fikk nemlig jeg.... - så da måtte de bli til et armbånd!
Tanken er at det blir flott på et sommer-brunt håndledd ;)

Disse perlene fins også i en fin blåfarge...... mmmm....
- tror de muligens må bli til et armbånd de også!
♥♥♥

Det er kjempe koselig å lese at så mange av dere har blitt inspirert av mine
pannebånd! Og enda morsommere er at dere strikker slike :) Er det ikke
herlig med all inspirasjonen man ramler over i alle de flotte bloggene?
Det er noe jeg virklig setter så stor pris på! Dere gir meg alle mye
flott og spennende inspirasjon til å lage nye ting - takk!

klem
post signature

12 kommentarer:

  1. Utrolig fin farge på perlene!! Satt faktisk å tenkte på i dag om jeg skulle ha strikket et sånt pannebånd. Ungene mine har av en eller annen grunn aldri hatt pannebånd, men det er sikkert godt med litt luft på topplokket når det begynner å våres! Skal bare se det blir et bånd eller 2...
    ;)

    SvarSlett
  2. Flotte armbånd! Ja det er klart man blir inspirert. Enormt mye kreativitet på bloggene.

    Ønsker deg en videre fin uke
    Klem

    SvarSlett
  3. Så lekker farge! Og engelen er på plass, kjempesøt :)

    Nå er panneband nr to på pinnene.

    Stor klem til en englejente fra en uglejente ;)

    SvarSlett
  4. Så søt armbåndet var. =)

    SvarSlett
  5. Kjempefint på ei sommerbrun hånd!!! Ja, hva gjorde vi egentlig før bloggingen?!

    SvarSlett
  6. Nyydelig armbånd ;o) Og her ble det strikket pannebånd i går kveld ;o) Igjen takk for inspirasjonen. Ha en flott onsdag !

    SvarSlett
  7. Knallfint armbånd!! Gleder meg til å se det på den sommerbrune hånden din ;)

    SvarSlett
  8. Nydelig armbånd, skikkelig sommer følelse ;)

    SvarSlett
  9. Nyydelig armbånd! Kan se det for meg i blått også...:-) Har du lagt ut beskrivelse av hvordan du har laget pannebåndene? De er jo såå søte! Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  10. Kjempe lekkert Stine, du er så flink:) Og rosa er jo sååå fint:)
    Englebarna kom i går forresten,kjempe fine:) Tusen takk for handlen:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempe søtt armbånd:-)
    Det blir flott på et solbrunt håndledd:-)

    Klem Gry

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥