Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 14. januar 2012

HOME is where the heart is

En rolig lørdag hjemme.... - det er godt innimellom
Planen min var egentlig å trene tidlig i dag, men da jeg stod opp med tett nese og vatt i hodet
droppa jeg det. Egentlig så er jeg nesten litt irritert for jeg er ikke ordentlig forkjøla,
men fryktelig pjusk og sliten. Noen ganger kan det være like greit å bli
skikkelig forkjøla slik at det går over fort... Men jeg har ikke noe
å syte for - dette går over og alt er bra igjen!
Jeg har to fantastiske mennesker nær meg som nå begge er syke, alvorlig syke. Jeg skal ikke
utlevere noen av dem her - det er ikke min oppgave, men ønsket om å kunne trylle har
aldri vært så stort som nå! Jeg sende varme tanker daglig, og jeg tror at så lenge
man har håp og tro på mirakler så kan de skje!
I den flotte bloggen Kvardagslykke så jeg en flott setning og den traff meg midt i hjertet
- miracles happen to those who believe in them - jeg tror!
♥♥♥

Så må jeg få lov til å takke alle dere som legger igjen så koselige kommentarer om
oppskriftene mine! Ikke er de banebrytende eller oppsiktsvekkende fabulous,
men det er utrolig koselig å dele noe når man får slike tilbakemeldinger!
Nye følgere har også kommet til - velkommen til dere!

Gi inspirasjon og få inspirasjon - det er meninga med å blogge!
ha en fin lørdagskveld!

 

3 kommentarer:

  1. Det er alltid vanskelig når nære blir syke.
    Send dem gode tanker, ha gode intensjoner, tenk på at de skal bli friske. Det trenger ikke være mirakler man er ute etter. Men et ønske om å heale dem og hele kroppen. Kall det gjerne mirakler om man sender gode tanker og ser at dem blir friske. Jeg tenker at intensjonen iblandt er nok for å gjøre noen bra. Og noen blir faktisk bra. Tankenes kraft er sterk, så bruk den for alt den er verd!!!

    Lykke til videre, og fortsette å sende dine gode tanker. Jeg har tro på det, og bruker det.

    Lørdagsklem fra meg til deg .-)

    SvarSlett
  2. Og akkurat der fikk jeg noen kloke ord fra deg Stinemor;gi inspirasjon og få inspirasjon,det er meningen med å blogge!!For meg betyr det så mye mer enn bare fine bilder og interiør....så desse ordene traff meg midt i hjertet:)
    Og de fine ordene fra Kvardagslykke var heller ikke dumme...troen må vi ha.
    God bedring og god helg,her har jeg nettopp funnet sofaen,kosepledd på meg og kosehund opp på der igjen som ligger og lager godlyder:" emm,emm,mmmm"
    Toveklem:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥