Stinemors Små Øyeblikk

fredag 1. oktober 2010

Herlig GiveAway!

I kveld ramla jeg over en super stilig give away!
Denne bare sjekkes ut!
Du finner den her bad monkey

Hun lager så utrolig mye flott! Og disse langebeinte dyra er jo bare så tøffe!
Dette er en blogg som helt klart er verdt en titt!
Jeg ønsker meg en slik sau...
- jeg er glad i sauer, mange barndomsminner med lam og sauefjøset hos besta & besten på Runde... ;)

Nå skal jeg slenge beina opp i sofa'n og strikke litt mer - hva ellers gjør man er fredagskveld?
charlotte sine lilla smågreier er straks ferdig, den blir nok ferdig i bilen i morgen.
men.....
først må jeg bare få takke for alle de søte og hyggelige kommentarene om luene mine!
De blir man jammen glad av å lese! tuuuusen takk ;)
Det blir helt klart mange-mange flere!

kos dere med fredagskvelden!

klem
Stinemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥