Stinemors Små Øyeblikk

fredag 8. oktober 2010

|rosa| ❤

Oktober er måneden for rosastøtte.

Rett før jeg skulle fyke ut av bilen og inn på senteret
i går hørte jeg en reklame på radioen at

har en kampanje gående nå for den rosa sløyfe.
Det er veldig viktig å støtte kreftforeningen,
som kvinne blir denne støtten
litt ekstra spesiell!


De hadde et flott knipe med krukker, lilje, hjerte og en bukett
- når man kjøper et av disse produktene så går 20 kr av
prisen til kreftforeningen. Dette likte jeg! Jeg har gitt
min støtte ved å kjøpe rosasløyfeprodukter,
men nå kunne jeg støtte med litt til
samtidig som at jeg får en
vakker blomst!
 
Det ble jammen tid til impulsshopping i går også.. ops! ;)
Jeg var innom kremmerhuset for å se om de hadde fått
inn de store, hvite lotusene igjen. Det hadde de ikke,
men jeg tok med meg en liten hvit + en liten rosa.
De passer helt utmerket på bordet!
Ved siden av kremmerhuset ligger en butikk som heter frequent
- jeg er ikke så ofte innom den, men nå ruslet jeg innom.
Jada... vet ikke hvor lurt det var, men ramla over 2
myke, herlige gensere i duse farger. - hmmm..
himmelsk myke!
 I morges rota jeg rundt i skuffer og skap etter det rosa armbåndet mitt,
kjøpte det for mange år siden og følte at nå var tiden inne for å
bruke det igjen - det er jo rosaoktober :)
men
det er jo umulig å finne det igjen! *stønn*
Noe godt kom det ut av det for jeg fant dette smykket - jeg lagde det i fjor sommer, tror jeg...
Og jeg tror det kan passe til den nye rosa genseren!  nemlig !
Nå må jeg bare huske å bruke det... hihihi :)

Siden jeg da ikke fant mitt rosa armbånd så bestilte jeg likså
greit et nytt! Det ble et par ekstra ting også,
men det føles bare godt å legge igjen litt
 hos kreftforeningen!
Gjør det du også!

klem
- Stinemor -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥