Stinemors Små Øyeblikk

mandag 25. oktober 2010

|2 nye GiveAway'er :)

Jeg har fått tatt igjen litt blogging i disse morgentimene....
De siste dagene har gått til å handle, vaske huset,
rydde, lage mat og kose seg. Vi har feira
markus sin 14 års dag med familien.
giveaway hos Randi's lille hobbyverden 

Men nå er vi tilbake til normalen - eller noe sånn... ;)
markus har fått vondt i halsen og ligger på sofaen,
matilde ble hjemme siden vi har besøk av min
lillesøster amanda - og da er det godt
å bare ta det litt med ro hjemme.

giveaway hos byVeronica




På min bloggerunde i morges fant jeg 2 giveaway som virkelig er verdt å bli med på!
Jeg hang meg på, dette er moro! Bli med du også da vel! :)

Nå skal jeg finne ut om jeg orker å kjøre til ikea eller om vi rett og slett kun tar en tur til ski.
Siden markus ligger her så kan jeg jo utnytte situasjonen å få gjort ting på dagtid.
Noah må jo passes på hele tiden, så alt utenfor hjemmet har blitt gjort etter
at mannen har kommet hjem, men i dag blir han fryktelig sein....
hmmm.... tenke-tenke... hvor skal vi dra?? ;) hihihihi

klem
- stinemor -

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥