Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 29. november 2011

Bursdagsgutten min!

Vår vakre Noah har bursdag i dag! hipp hipp hurra!!!
Tenk at for 5 år siden ble han født sammen med 10 andre søsken - vi gratulerer alle sammen!
En av valpene bor i USA og to i Polen, tror jeg.. Resten i Norge. En virkelig flott gjeng!
I dag har jeg kosa meg ute i blåsbortvær sammen med hunden, etterpå var det tid for kos i sofaen.
I postkassa lå det en liten presang fra mamma Alessi - altså Noah sin mamma 
Og til middag ble det noen ekstra kjøttboller i matskåla
 - en god dag
I den spennende bursdagsgaven fra mamma Alessi var det en julekalender for hund!
Heldig Noah! Matilde hjalp han med å få av papiret og var helt enig at denne
fortjente han veldig. Spørsmålet er vel om hun vil forlange at de andre
hundene også skal gå hver sin julekalender.... ??

NOAH - så  vakker!

Selvom det er Noah vi feirer i dag går tankene til Kiwi også!
Hun er hans søster, og hun kom til oss som liten valp - hun lærte oss alt om det å leve sammen
med en affe, en artig og frustrerende opplevelse! Full av glede og sorg... Vi mistet Kiwi da
 hun var litt over 2 år, den dagen husker jeg fortsatt altfor godt og smerten sitter i hjertet.
Heldigvis kom Noah til oss kort tid etter og tok vare på oss!
Man eier ikke en afghansk mynde - de eier deg

4 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Og hurra!!!

    Nydelig hund!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med vel overstått 5-års dag i huset, skjønne Noah! :D

    Liker så godt det smykket ditt, har litt dille på ugler nemlig, thi-hi!

    Og du er superflink til å finne skjønne skatter av noen strikkeoppskrifter. Farlig å kikke inn hos deg. Forskjellen mellom meg og deg er at jeg bare forelsker meg... du forelsker deg OG strikker dem, hehe! :D

    Kos deg i blås-bort-vinden!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Vakre hunder altså!! :)

    Tusen takk for strikkedukkekommentar hos meg!! Ü

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥