Stinemors Små Øyeblikk

søndag 9. januar 2011

Kosepute

En blå kosepute med hvitt hjerte

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle strikke en av disse putene...
- denne er til celine og derfor er den blå slik at den skal
stå i stil til rommet hennes som er malt i den
herlige fargen gustaviansk blå.
Jeg elsker den fargen!
Putene skal strikker i dobbel tråd Pt3, men jeg fant ikke riktig blåfarge, så
jeg strikket med dobbel Freestyle i stede - det er virkelig et mykt garn!
Jeg lagde denne litt mindre enn oppskriften siden den skulle passe
til innerputen, denne er vel ca 35 x 35 cm.
oppskriften til disse putene finner du i pt design sitt hefte nr 93
Jeg digger disse! Skal lage til matilde og charlotte sine senger også.
markus har ikke lyst på sier han - merkelige greier :) hihihihi..
Så da lager jeg heller et par til sofaen, sånn etterhvert...
Også en helt ny merkelapp - jeg måtte bare bestille noen nye før jul.
Selvsagt står det små øyeblikk på dem!

Håper dere har hatt en fin helg. Nyt resten av søndagskvelden.


klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Skikkelig stilige!! De har jeg sett på og nå ser jeg at jeg MÅ strikke dem jeg også::)) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Ja, det må du nå :)
    De går veldig fort å lage!

    SvarSlett
  3. Heldige Celine som har verdens flinkeste og snilleste mamma ! Så nå er det bare å gjøre ferdig lureteppet også - så blir frk Divas lykke FULLKOMMEN :)))

    Søndagsklem fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Nydelige puter - nå ble jeg inspirert! Og er helt enig med deg, den blåfargen er så fin, tror det blir fargen på minst ett av barnerommene når vi kjøper hus nå etterhvert :).

    Flotte merkelapper!

    Klem fra Maria!

    SvarSlett
  5. Så fin pute! Må inn og kikke på den oppskriften! ;-) ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Så fin! Slike fikk jeg også lyst på:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Fin pute! Jeg har også en halvstrikket pute liggende... tynne pinner og enkelt tynt garn er dårlig kombinasjon når man liker rask fremgang!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥