Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 4. januar 2011

Nydelige nisser

 jeg vant - jeg vant!!
Jippi!

♥ 

G-Anette hadde en julegiveway før jul og vinneren ble trukket 2.juledag
- det ble meg! Gjett om jeg ble glad! Nissene er fantastisk flotte!
Jeg er stum av beundring over hvor flink hun er med symaskina.
 Jeg har jo visst siden 2.juledag at jeg vant, men jeg fikk ikke julas post
før i dag, så da ble det jammen julaften i dag også :) herlig!
 
 De henger under hylla ved spiseplassen nå, og der skal de få henge et par
dager før jeg legger de i skapet der de skal vente på neste jul!

Tusen takk, Gry Anette!

♥ ♥ ♥

Jeg vil også si tusen takk for alle søte og koselige kommentarer på englene mine!
De var artige å lage, og det er gøy å gi bort noe så personlig.
Det blir nok flere av disse etterhvert.
- - - - - - - - - - - - - - - -

klem
post signature

1 kommentar:

  1. De brukte lang tid på reisen, nissene dine :) Men så bra de akkurat rakk å henge litt fremme. Her blir også julen tatt vekk om ett par dager, nok er nok.
    Takk for tips om fotoprogram, skal teste det ut.

    Klem ♥

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥