Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 29. januar 2011

Søtt monster

Over til et innlegg om strikking - monsterstrikking!


Jeg trenger et 'normalt' innlegg nå.
Huset står halvveis på hodet mens jeg prøver å får orden på alt som skal
pakkes ned før avreise. I tillegg har jeg bitt angrepet av en frekk
forkjølelse - det passer virkelig dårlig nå! Så jeg pakker
så godt jeg kan med mange pause ;)
matilde har fått ny ullbukse - monsterullbukse!

Gjett om snuppa var fornøyd!
Den er litt stor, men det er med vilje - denne skal vare lenge.

Dette er et smilemonster - et jentemonster :)
Jeg så denne versjonen hos hobbyfruen for lenge-lenge siden
og tenkte at slik skulle matilde sin bukse bli.
Og slik ble det!

Jeg brukte sandnes sitt smart garn
- jeg liker å bruke maskinvaskbare garn til barnestrikk.
Fant en oppskrift på bukse i samme garn slik at jeg
hadde ca maskeantall å jobbe ut ifra, så blir den
til mens arbeidet skrider fram. Fargene jeg
brukte var rosa som hovedfarge med
striper i brunt, hvitt og turkis.
Den ble ganske søt, og lillemor viste den stolt fram i barnehagen i går.

Da bør vel jeg pakke bittelitt til.... *stønn* Blir mye stæsj med stor familie!
Men litt lørdagskos skal vi også ha - det fortjener vi.

håper du får en fin lørdag


klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Så godt å se at du er i noenlunde gjenge:) Knallfin monsterpikebukse til utrolig søt jente::)) Jeg kunne valgt de samme fargene selv (igjen). Håper det går greit med reisen og det som kommer. Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Buksa med Matilde inni ble knallfin Stinemor ;) Og jeg kan villig se for meg hva slags småkaos det skaper å skulle pakke for hele familien PÅ EN GANG mens "snørra renner" !!!

    Håper inderlig at den frekke forkjølelsen spaserer ut av kroppen ganske så veldig fort - og at turen oppover går greit for dere alle sammen.

    Kommer til å ha dere i tankene i dagene som kommer... Store og varme klemmer fra oss her i Moss !!

    SvarSlett
  3. Som alltid velger du de lekreste farger Stinemor, monsterbuksa var kjempefin! Kan tenke meg snuppa var storfornøyd :)

    Det er ikke umulig at det blir laget en del flere lam etterhvert ja ;)

    Ha en fin søndag :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Knallfin bukse på supersøt jente!

    Lykke til med pakking og god bedring!

    Klem fra Maria!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥