Stinemors Små Øyeblikk

mandag 7. mars 2011

Flotte luer fra G-Anette's Lille Luefabrikk

Jeg har tenkt på det lenge, men ting tar tid............

Altså tenkt lenge på at jeg skulle bestille luer til jentene fra
- her er det mye stilig!



Kjapp leveringstid er det også! Anbefaler alle en titt innom butikken
Gry-Anette er så flink & kreativ! Jentene mine har selv
bestemt hvilke luer de ville ha - gjett om de ble glad da
luene lå i postkassa i dag :) De strålte stort!

tusen takk for gratulasjoner på sookie og hyggelig ord om jakka!
Den er nå pakka inn, og jeg er glad for at den er ferdig :)

håper dere alle har fått en fin start på uka!

post signature

5 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Flotte luer jentene valgte:) Jeg prøvde meg på luesying selv, men av og til kan det være greit å kjøpe hos andre.....

    Snakkes, klem:)

    SvarSlett
  2. ja disse luene er bare kjempetøffe! Flotte jenter har du også :)

    Ha en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og takk for fine ord du ♥ Og så flott at mottakerne ble fornøyd! Skjønne jenter du har :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte luer til jentene dine! Utrolig mange som syr slike luer på nett nå, men disse stoffene var ukjente for meg :)

    Så SKJØNN liten valp dere har fått i hus, helledussen. Blir helt sjarmert bare av bildene. Kose dere masse og håper hundeflokken tar vel imot det nye familiemedlemmet ;)

    Fine jakka du har produsert, imponert over slike store prosjekt jeg. Og så skal du gi den bort. Snille du, hi-hi!

    Kose dere masse,
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Flotte modeller i flotte luer! Takk for tipset - skal jammen kikke innom!
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥