Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 23. mars 2011

En annerledes award

Jeg fikk denne av tinas kårner  og   mona & mia
- tusen takk!
Denne skal gis videre til 5 blogger som har under 100 følgere.
På den måten blir vi kjent med flere bloggere enn de aller mest profilerte
lur ide, ikke sant?

dette likte jeg...
- det er artig å oppdage nye blogger, så jeg sender denne videre til:







Alle er flotte, kreative og inspirerende blogger!

Jeg prøvde å plukke blogger som ikke har fått denne, men ser at den
fyker rundt så litt overlapping blir det nok ;) 


klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Denne awarden har du fått av meg også:))

    SvarSlett
  2. gratulerer med award:) Du fortjener alle du kan få:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Tusen takk for at du ga den videre til meg! ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer ja! Og tusen takk! Setter jeg veeeeldig pris på :) Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer, det var en kjempe fin award.

    SvarSlett
  6. Grattis, tuuuusen takk for videresending til meg! Setter STOR pris på det!!
    :)

    SvarSlett
  7. Takk Karipia! Jeg så ikke det... :)

    SvarSlett
  8. Koselig blogg du har. Har lagt meg som følger hos deg, kommer gjerne tilbake. Nydelig Marius lue

    SvarSlett
  9. Flott blogg dette. Her vil jeg titte innom flere ganger og har lagt meg til som følger!
    =)Misemor

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥