Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 9. mars 2011

Mykt & blått

Sjal som skal være gave sammen den brune jakka
- tror den vil passe bra til... myk er den iallefall!

Strikket i en tråd faerytale og en tråd brun kid-silk
- det ble et morsomt fargespill! Kun rillestrikk og dermed
fryktelig kjapp å strikke! Økte en maske i starten på
hver pinne hele veien opp til det ikke var igjen
mer faerytale - det var nemlig en rest :)
Det er kjempe artig å se at så mange vil være med på giveaway'n min!
Heng dere på - dette blir gøy!

Nå skal jeg se på blackouttvnorge - jeg ler meg skakk!!

klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Så lekkert! Fargene ble veldig fine sammen, jeg er blitt så glad i blått! :)

    Jeg sitter her helt alene og ler HØYT av Blackout...hihi...

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  3. Så flink du er:)Nydlige farger:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal i nydelige farger!

    Og kjære deg, tusen takk for utrolig vakkert smykke som kom i posten idag. Smykket var akkurat som jeg ønsket, om mulig enda finere enn jeg forventet. Jeg gleder meg til å gi det i gave(og kan ikke blogge det siden det skal være en overraskelse). Og så vil jeg også si tusen takk for gode ord til minstemann, nå er han frisk og fin, heldigvis!

    God klem til deg!

    SvarSlett
  5. Det ser godt og varmt ut! Fargene var skikkelig fine sammen.
    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  6. Blått er blitt min "nye" farge, har kjøpt 3 nye plagg i det siste, og alle er i blått ;) Dette sjalet hadde passet bra! til :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥