Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 11. mars 2010

En liten BLÅ....

Den samme dagen som jeg skulle dra avgårde til skolen i forrige uke - altså tirsdag....

Så leita jeg etter noe i det store skapet som jeg egentlig har lovt meg selv at skal forbli ryddig & vakkert hele tiden...... Ideen min var at det skapet skulle være fullt av flotte bilder av mine barn, hunder og spesielle minner...Det er jo fortsatt slik!

MEN.... - alle bildene er nå dekket av.... mmmm.. ja... GARN!!! ;)

Under alt og helt innerst finner jeg en liten pose med noe lyseblått.... Jeg er jo nysgjerrig og lurer på hva er dette da???? Jo... det er den søte lille isblå jakken som jeg strikka til Matilde i fjor sommer... Det blå silkebåndet var kjøpt, men ikke satt på plass... - dermed har jakken blitt liggende i skapet helt til nå.. Og passer den jo selvfølgelig IKKE til Matilde *stønn*

Det er så TYPISK og veldig likt meg å gjøre slik.... *dobbel stønn*

Så da måtte jeg jo bare begynne å tenke.....

- Hvem kjenner jeg som har ei lita tulle som er mindre enn min??? -

Mine barn har ei kusine som er halvannet år, men hun bruker jo større klær enn Matilde på 2 1/2.. - dermed funker jo ikke det heller!!!

Men AHA!!!!

Hun ene jeg går på skolen sammen med har ei lita tulle lille Mia

- og lille Mia er bare 5 mnd, så denne kan hun jo vokse inn!!

Så nå har lille BLÅ fått nytt hjem i trøndelag hos lille Mia

- og sammen med 2 whippeter og 1 boxer!

Jeg er veldig glad for at det er hunder i lille BLÅ sitt nye hjem!!! hihi

♥ Ha en fin dag! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥