Stinemors Små Øyeblikk

fredag 19. mars 2010

Sånn midt i natten... - igjen....



Det blir ofte sånn at jeg sitter oppe litt ekstra og etter at alle andre sover... Det er deilig! Alt er rolig og stille.. - ingen små som roper på mamma c",) - og jeg kan puste ut og bare tenke litt, eller rett og slett bare være!


Og jeg tenner lys - mange lys!
De gir en ekstra varme, glød & kos...

Hundene sover også.....
Brum har lusket opp for å finne senga si, men her nede har jeg fortsatt selskap av Kenzo som ligger i sofa'n med beina rett til værs.
Og Noah ligger i senga si slik han ofte pleier..............................

Det er ikke så lett å vite i hvilken ende hodet hans er!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun et virr-varr av pels og mange bein... Vel - bare 4 bein ;)
♥ ♥ ♥

Jeg har kjøpt påskeliljer
- et snev av VÅR inn i stua!
Kjenner at venten på vår og sol - masse SOL -
begynner å krible febrilsk i kroppen!!
Nå er jeg lei snø.... - det må være lov å si det nå!?!?!
Det er deilig at det smelter, ser forandringene i løpet av dagen
- det eneste negative er jo at det blir skikkelig vått og møkkete ute.
Ikke akkurat det perfekte vær å ha med seg en langraggete afghaner ut i,
men snart blir det tørt og snart blir det VÅR!

I mens så har vi jo Matilde - vår lille solstråle!
Og hun stråler dagen lang
- vel, nesten da..... ;)
♥ ♥ ♥
I dag var hun såpass tålmodig at jeg fikk laget fletter i håret hennes før vi dro til barnehagen.
Det var et lite under, hun som kun har tid til en liten hottentott eller et par hårspenner...
Men stolt som hun ble!
Og da var det bare å ta bilder... - spesielt når frøkna kommanderer:
Ta bilde a' meg!!
Jepp, mor er snar og drar fram kamera, og hvem kan la være med et så vakkert motiv??

♥ ♥ ♥

Slenger med et par bilder av Markus sin nye LUE!
- han valgte farger selv og hadde sine krav....
Men så ble han veldig fornøyd også da!!
Og etter et par dager kom forespørsel om lue nr 2
I en sprek grønnfarge uten striper, og den skulle være lengre enn denne.
Det har den blitt, og den ligger nå sammensydd og fin på kjøkkenøya og venter på å få bli med gutten på skolen i morgen tidlig ;)
Jeg tror han kanskje ville ha en dusk på denne, men det får jeg helt sikkert beskjed om i morgen.
- bilder kommer -
Nei, nå er det vel på tide å si god natt....
* søte drømmer *
♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Sukk Stine - det er så koselig med sånne stille nattetimer. Kropp og sjel får liksom en liten pause fra alt og alle.

    Håper alt er bra med deg og at vi treffes snart :)

    Stor klem fra en annen natterangler ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥