Stinemors Små Øyeblikk

søndag 21. mars 2010

Jeg minnes Kiwi i dag......

I dag, 21.03 er det 1 år siden Kiwi brått forlot oss....
Det er vondt å tenke på den dagen,
det er vondt å godta at Kiwi skulle løpe avgårde og bli påkjørt.
Hvorfor min KIWI???
Min vakre, skjønne hund - jenta mi!!!
♥ ♥ ♥
KIWI ble født 29.11.2006
- hun var en av 11 nydelige afghaner valper!
♥ ♥ ♥
Den første tiden så ser afghaner valper ut som små apekatter ;)
- litt som dette!
Og jeg er veldig glad for at Kiwi var ei frøken....
- mannen i huset syntes nemlig at dette ansiktet lignet på Harald Rønneberg!
- hahaha -
Så hadde hun vært en liten guttetass så hadde nok kallenavnet blitt Harald.
*ehmmm*
♥ ♥ ♥
Kiwi var et syn i utstillingsringen!
En flott konstruert kropp, et herlig uttrykk - rett og slett VAKKER!
Her er hun som junior og fikk sitt første cert i Sandefjord
- hun fløy som en vind og gjorde stort inntrykk på den italienske dommeren ;)
♥ ♥ ♥
Vi var et flott team
KIWI & JEG
Et av mine favoritt bilder
- kosestund -
Det gjør både vondt og godt i hjertet mitt når jeg ser på oss......
Jeg kjenner den følelsen hun ga meg, som hun fortsatt gir meg.
Kiwi krøp inn i hjertet mitt - og inn i min sjel, der sitter hun godt!
♥ ♥ ♥
Kiwi hadde en personlighet så god som gull
- et varmt hjerte og STOR omsorg.
♥ ♥ ♥
Selvom Kiwi ikke ble mer enn litt over 2 år, så var hun en klok dame.
En elegant dame!
♥ ♥ ♥
My Soulmate - My Pride & Joy
♥ ♥ ♥
Full av liv og artige påfunn
Full av glede og kjærlighet
Full av sjarm
♥ ♥ ♥
Tankefull og drømmende
♥ ♥ ♥
Prinssessa mi
Du viste meg hvor fantastisk rasen Afghansk Mynde kan være
- du viste meg at dette er rasen for meg!
Alltid i nærheten...
- alltid nærme nok til at jeg kunne rekke ut handa å ta på henne.
Alltid tilstede for meg!
♥ ♥ ♥
Et av de siste bildene av Kiwi ble tatt på en tur i februar '09.
Det er godt at vi har alle minnene og bildene av Kiwi
- det er koselig å kunne se på dem og minnes de gode stundene.
Takk for alle gode stundene du ga meg!
Du lærte meg masse, Kiwi
- du har gitt oss masse!
♥ ♥ ♥
Savnet er stort.
Kjærligheten til deg er større.
Gleden over å vite at du var min er diger.
* du er alltid min engel *
Angel Love

2 kommentarer:

  1. Uff så trist,får helt tårer i øynene når eg leser dette eg ".snufs."Så fin måte å minnes henne på. en nyyyyydelig "kiwi"

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en så koselig kommentar :)

    Kiwi var fantastisk vakker!
    Og å minnes henne ekstra på denne dagen var viktig...
    - men hun lever jo alltid i hjertet mitt! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥