Stinemors Små Øyeblikk

søndag 2. oktober 2011

ROSA oktoberღ

Som alle vet er oktober måneden for rosa sløyfe
Kreftsaken er viktig uansett  hvilken måned det er, men jeg støtter litt ekstra i oktober.
Denne oktober har jeg gjort min egen vri - jeg har laget mine egne rosa smykker -

Jeg har laget 6 forskjellige varianter, noen har jeg flere av og andre kun en - her er en liten oversikt:
nr 1 - 3 stkღ  - solgt -
nr 2 - 1 stkღ  - solgt -
 nr 3 - 1 stkღ  - solgt -
 nr 4 - 2 stkღ  - solgt -
nr 5 - 3 stkღ  - solgt -
nr 6 - 1 stkღ  - solgt -

- alle smykkene kommer med et kjede -

Min tanke med disse smykkene er ganske enkel - jeg ønsker å selge de!
Hvert smykke selges for kr 250,-

- hvor 150 kr går til rosa sløyfe, de resterende hundre kr skal dekke litt av
utgiftene mine som porto, materiale og slikt. Det er ikke meninga at jeg
skal tjene på dette, jeg har selv kjøpt et smykke
Jeg håper du vil hjelpe meg å gi!

rosaklem
post signature

17 kommentarer:

  1. Hei Stine!!! Eg vil veldig gjerne kjøpe smykke nr. 1! Dei var utruleg fine alle, men om du framleis ikkje har solgt begge desse så vil eg gjerne sikre meg eitt!

    ...og så ein ting til....: Tusen millionar takk for den fantastiske boka eg vann i blogglotteriet ditt! Det har gått så fort i svingane her at eg ikkje har fått takka deg skikkeleg! Skal prøve å få laga eit blogginnlegg no i haustferien og skrive om boka.

    Klem, Tove

    SvarSlett
  2. Da skal jeg sende den ene til deg, Tove!
    - det er det smykket jeg har også :) Sender deg en mail..

    Så flott at du likte boka :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine:) Flink du er:) Og å en veldig bra sak å støtte:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine dem er :)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne kjøpe smykke nr 2, hvis ikke noen andre har kjøpt det. En flott jobb du gjør :-)

    SvarSlett
  6. Det skal du få - det er ikke solgt ennå :)
    Send meg en mail på nordic-ruby@hotmail.com
    - så jeg du få kontonr og jeg får adr din :)

    SvarSlett
  7. Fin tanke :)
    Nyyyyydelige smykker :))
    Klæm

    SvarSlett
  8. Kjempeflott Stinemor ♥ Jeg vil gjerne kjøpe nr 3 hvis det går bra?

    Utrolig bra tiltak :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  9. Selvsagt kan du det Gry Anette!
    Jeg blir så glad når dere vil bli med på dette :)

    Sender deg en mail!
    klem

    SvarSlett
  10. Nydelige smykker, og utrolig viktig sak å støtte! Man vet aldri om en selv står i samme situasjon en dag i fremtiden.

    Smykke nr.2 gikk rett i hjertet mitt, men så det var solgt.

    Håper mange er med på å farge oktober rosa <3

    SvarSlett
  11. Nydelige smykker! Hvor langt er kjedet som følger med?

    SvarSlett
  12. Hei Desiree
    Lengde på kjedet kan du faktisk få lov til å bestemme selv :)
    Send meg gjerne en mail:
    nordic-ruby@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Har du flere igjen av smykkene?

    SvarSlett
  14. Heia Stine ;)

    kor flotte smykker -- har du fleire igjen vil eg gjerne få kjøpe eit...

    alle er like fine - så er det igjen noen kan du få bestemme..

    monikaklemma..
    eg støtter så ROSA sløyfe aksjonen, og fikk desverre oppleve kreften på sitt verte i vår da eg minsta min mamma..

    SvarSlett
  15. Veldig lekre smykker!! Så fin ting å gjøre! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥