Stinemors Små Øyeblikk

fredag 19. november 2010

|endelig orden i stuaღ

Nå er det ro i fargene - bort med rød sofa og kaos før øyet...
Jeg var så heldig at vi fikk kjøpt den ektorp stolen med puff som jeg fant på finn.no.
Den er mørkegrå, nesten ikke brukt, stor, god, myk og bare lekker!
- eneste problemet var at den lukta skikkelig røyk!! Da mener jeg
virkelig ille!!! blæ..... Den er lufta, trekk er vaska og
forskjellige ting er gjort slik at den nå lukter
ganske så bra!
Pynten på bordet er glassfat, liten rosa vase og to lotuser fra kremmerhuset
og rundt hus med hjerter i taket fra boligfryd.
De lekre grå sofatrekkene ble kjøpt sånn i siste liten før ikea ble utsolgt...
- grøss & gru.. det var virkelig nesten! Halvpris-salget på disse trekkene
har tatt helt av,  furuset var tom. Da var det bare å fyke fort-fort
avgårde til slependen og rappe til seg noen av de siste der.
puh!!
Bordet vårt er også et funn fra finn.no. Jeg vet ikke hvor gammelt det er,
men det er flott! Akkurat passe stort, det er nå mer luft og plass når
man går rundt det. Bordplata er malt i en grå farge, og det passer
egentlig nå veldig bra til sofaene vår ;) Snakk om flaks!!
Så slik ser altså sofakroken vår ut nå, på bildet ser det jo ut som at det er to forskjellige grå
farger på sofaene.. - men det er det ikke! Det er nok bare lyset på bildet. Stolen er i
mørk grå mens sofaene er i svanby grå - det er virkelig en lekker farge! Nå må
jeg bare få orden på bildene av ungene på veggen, er fortsatt usikker på
hvordan jeg skal gjøre det... Lurer litt på om bryllupsbildet av oss
skal være i midten på en måte og ungene rundt... hmmm...

Nå skal jeg kose meg videre i sofaen med strikketøyet, levende lys og tv..... - kos!
- det har vært lite blogging av strikkeprosjekt rett og slett pga julehemmeligheter.
Kanskje det blir noen smakebiter underveis, men det kommer iallefall
bilder av de forskjellige gavene på nyåret ;)

ønsker alle en koselig fredagskveld!

klem
- stinemor -


3 kommentarer:

  1. Det ble SUPERKOSELIG Stinemor !! Du vet virkelig hvordan du skal få det hjemmekoselig og trivelig rundt dere!
    Stor klem herfra !!!

    SvarSlett
  2. Heeei Stinemor! I'm alive, he-he! Eeendelig er jeg på bloggerunde etter gammelt. Veldig kjekt å oppdatere seg her hos deg. Hjelpe meg så mye flott du har laget - DIGGER luene dine i alle farger og fasonger. Berre lekkert :D

    Så koselig dere har det da! Liker grått jeg også og det ser kjempetrivelig ut hos deg. Nå er det bare å kose seg ;)

    Hvordan står det ti? Leste innlegget ditt om fibromyalgi også. Alltid litt tøft å gå i seg selv, få ut ting - og iallfall sette noe så personlig på trykk i bloggen. Skjønner situasjonen litt og har jobbet sammen med ei dame som hadde det også. Ikke lett for henne og det var mange harde dager. Dessverre er det mange som fortsatt ikke kjenner så godt til det. Det er alltid lett for andre å være forutinntatt eller anta ting når sykdommen ikke kan sees med det blotte øyet. Flott at du har meldt deg inn i foreningen. Godt å snakke med andre som vet hvordan det er og hvordan du har det. Stå på Stinemor :D

    Ønsker deg & dine ei riktig god helg. Klem fra Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Godt å vite at det er liv i deg, Eli Kristin!! :)
    Og tusen takk for gode ord!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥