Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 24. november 2010

|min BoligDrøm!


Jeg ble litt påvirket av et nytt blad jeg fant i butikkhyllene i går,
det heter BoligDrøm og ble lanserte 22.november.

Et flott blad - helt klart verdt en skikkelig titt!
Inka
Så da begynte jeg å tenke noen år tilbake da vi trodde vi muligens skulle bygge,
den drømmen ble satt på vent - en skikkelig lang vent.... :/
Men jeg drømmer fortsatt sånn innimellom.

min drømmebolig




Boligen inka er fra norske hus
- de har mange flotte hus og er helt klart en stor favoritt hos meg!

Jeg elsker dette huset!
Det er romantisk i en litt gammeldags stil, fasadene er helt min smak,
koselig inngangsparti, spennende utbygg og vinduene minner meg veldig om vinduene
på huset på Runde... En viktig detalj for meg! Jeg tegnet litt om på det da vi
var i tenkeboksen vår  - slik at det skulle passe til oss.
F.eks så måtte vi nå ha droppa loftstue for vi
trenger soverom! Helst 5 stykker!

Nå må vel jeg innrømme at jeg forsvant inn i en drømmetilstand igjen
- drømmen om min drømmebolig....
Jammen godt at det er gratis å drømme!

Har du en drømmebolig?

klem
- stinemor -

1 kommentar:

  1. Bolig drøm var et bra blad. Kjøpte det i går og har alledrede brukt mange timer på det :-)

    Fint hus du drømmer om. Jeg drømmer om et gammelt småbruk med et hus som jeg kan pusse opp som jeg vil, et stabbur hvor jeg kan drive med mine syssler og kanskje ha et lite utsalg og et bitte lite fjøs med en hest, høner og kaniner:-)
    Ja, ja.....drømme kan man....

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥