Stinemors Små Øyeblikk

fredag 26. november 2010

|ikea-stæsj kan brukes til alt.....

Ikea har mange smarte ting
- selvom jeg ikke alltid bruker dem til det de er ment til da...
Dette er toalettmapper ifølge Ikea.....
men  jeg syns de passer best til
å ha strikketøy oppi.
Nemlig!
Her gjemmer det seg 2 julegave hemmeligheter ;)
Det er to mapper i hver pakke
- en liten & en stor
Så dette funker jo fin-fint!
(ser du, Hilde? - tenker du er glad for at jeg tvinga deg til å kjøpe....)

Nå skal jeg fortsette å lage ferdig julegaver, skal slenge beina oppi sofaen
og kose meg med tente lys, fredagsunderholdning på tv....

Ønsker dere en koselig fredagskveld!

klem
- Stinemor -

1 kommentar:

  1. Kjempelurt at du tvang meg til å kjøpe Stinemor ;) Jeg har minst like stor glede av mine "strikkemapper" - den ene var med på biltur i går.... *strikke strikke strikke* og den andre sto i alarm beredskap når jeg kom hjem - hver med sine julegavehemmelighet ;)))

    Tror nesten jeg må la meg tvinge til andre ting en annen gang også jeg....

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥