Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 23. november 2010

|nr 100

- innlegg nr 100 -

Fant helt plutselig ut at dette er mitt innlegg nr 100. Juhuuu!
Jeg kunne jo sikkert skrevet mye spennende om det, men
det har jeg ikke tid til! De store er hjemme igjen fra
skolen, jentene gjør lekser og trenger hjelp sånn
innimellom, matilde skal straks hentes og 
etter det skal celine og charlotte 
på juleteater med bestemor
- slik de gjør hvert år!
 
Men et innlegg måtte det jo bli! Også kan jeg avsløre en bitteliten
tanke jeg har... - har lenge tenkt på at skapene på kjøkkenet
skulle males! Jeg har alltid hatt lyst på hvite dører, men det
ville ikke mannen den gangen da vi bytta kjøkken.
Så nå tenker jeg..... - skal jeg male
før jul?? Tenk så koselig det hadde
blitt... hmmmmmmmm.... ;)
 
Min nye knappe*passer* - egentlig så er det en duppeditt til baderomserie fra ikea,
men hos meg bor det knapper her  - mange knapper! Hele 3 etasjer ;)
- barneknapper - juleknapper - pynteknapper -
Og tenk!!
Mannen skal innom ikea alene i dag, og det er frivillig!!!!!
Siden jeg flytter rundt på alt her for tiden, så trenger vi
en expedit hylle til. Jeg tenkte tanken på at jeg
skulle fyke dit i går med barna i full fart.
Men siden han jobber i Oslo et par
dager nå så skulle han gjøre det.
Han har fått huskeliste, og
han er nok inn og ut
rekordtid!!!

Det er nok verdt en stor klem når han kommer hjem!
Og premien er å skru hylla sammen... hihihi... :)

klem
- stinemor -

2 kommentarer:

  1. Så kul knappepasser! :-) Den var jo helt super til formålet. Og så mange søte knapper du har.
    Så stas med ny hylle fra Ikea! Jeg hører det er stress der om dagen - spørs om mannen klarer å komme seg ut på rekordtid... ;-)

    SvarSlett
  2. Knappepasseren ble superbra ! Du er full av gode ideer (blir helt matt jeg). Men er litt bekymret for mannen som er helt alene på IKEA da! Har han kommet seg hjem igjen ???

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥