Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 10. november 2010

|helt i flammer

Jeg hadde rett!! Lua forsvant i går morges på toppen av hodet til mannen :)
Og tror dere ikke at den rakk å bli møkkete da... Det er kanskje ikke
så rart når man jobber ute, men da kom den jo iallefall til nytte!
Mønsteret fant jeg i en gratisoppskrift på Ravelry  
- det skal egentlig være røde og oransje flammer,
men det hadde jeg ikke, så det ble hvite.
Jeg syns egentlig at flammen ble for store og tykke når jeg brukte kun en farge,
så neste gang gjør jeg det nok litt annerledes. Det blir muligens en slik i
julegave til en gutt eller to?? Hvem vet..... ;)

Så må jeg bare gjenta meg selv litt og si tusen takk for alle koselige kommentarer!
Det varmer veldig å se all omsorg fra mennesker man aldri har møtt.
takk

klem
- stinemor -

1 kommentar:

  1. Så flink du er med luene dine, syns denne ble fin med hvite flammer og mannen likte den siden den forsvant så fort =) =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥