Stinemors Små Øyeblikk

mandag 9. august 2010

..:: En liten overraskelse til lillemor ::..


Jeg har laget en liten overraskelse til Matilde ;)

Jeg tror hun begynte å bli litt irritert over å få det samme svaret hver gang hun spurte...
Mamma, er den til meg?
Jeg kunne jo ikke svare noe annet enn at..
Nei, lille venn... ikke denne heller.

Så Matilde var nok ikke helt enig med meg i
at alle disse klutene jeg strikker nå om dagen skal være
premier til årets Saluki Spesial i september.

Men nå henger det 2 grytekluter her til henne
♥ ♥ ♥

De henger på plass på knaggen på kjøkkenet hennes
- der passer de vel fint!?
Jeg håper lillemor blir glad når hun kommer
hjem fra bestemor i morgen!

De er strikket av rester fra premie-klutene
- Safran i mange flotte farger -
Strikker med 2 tråder siden dette garnet ikke er så tykt.
På disse gryteklutene har jeg lagt på 23 masker
- strikka en omg 1 rett - 1 vrang og en omg rett -


Ha en fortreffelig mandagskveld!

- Stinemor -

1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for hyggelig melding i bloggen min. Og for en flott blogg du har, masse inspirasjon å finne her :) Matildes brune kjole var nydelig :) Jeg legger deg til i blogglista mi.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥