Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 18. august 2010

:: Kreative Blogger ::

Jeg ble medlem av Kreative Blogger for en liten stund siden.
- men først i dag fikk jeg surra meg til å legge til linken :)

ting tar tid



Men nå ligger den der den skal!


Stikk innom & ta gjerne en titt på siden.
 - det fins mange underkategorier, så du finner helt sikkert den som passer deg!
Kanskje du blir neste medlem?


Jeg la også til en teller for 2 dager siden...
- bare for at jeg blir jo skrekkelig nysgjerrig ;)
Er det noen innom her mon tro?
Jo, jeg får koselige kommentarer her og der
- og de setter jeg veldig stor pris på!
Men hvor mange er det liksom??
Hihihi.. nysgjerrighet er en fin ting.
Så nå teller jeg deg - men kun med glede!
Tusen takk for ditt besøk!


ha en super flott onsdag!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥