Stinemors Små Øyeblikk

søndag 22. august 2010

★ Little Miss Daisy ★

- - - vårt nye familiemedlem - - -

Miss Daisy


Eller ny & ny....
hun har vært her hos oss i 2 uker nå, men jeg har liksom ikke presentert henne her ennå..
- Velkommen Lille Daisy -



Hvor kom det båndet fra?????
For altså......
når man plutselig ramler over halsbånd og kobbel som heter daisy
Hvordan kan man da la være å kjøpe det til den superskjønne valpen som heter Daisy?
Nei, det går ikke! ;)


Barn & hund = glede

masse glede!

Som dere ser
- jeg har det supert!


ha en flott søndag!
- hilsen  Daisy

4 kommentarer:

  1. Hun er kjempesøøøøt, Sine! :)

    SvarSlett
  2. Endelig kom bildene jeg hadde ventet på :)) Supersøtt lite charmtroll ! Gleder meg veldig til å treffe henne live !!

    Superfin ny heading du har laget til bloggen! Flinkeste Stinemor

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i bloggen min.
    For en koselig blogg du har ;) Gleder meg til å stikke innom igjen....

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren på bloggen min. Jeg synes bloggen din er veldig fin, og du har laget utrolig mye lekkert.

    Det er forresten en veldig skjønn valp du har. Virkelig nydelig. :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥