Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 17. august 2010

Jeg fant....... ★ kjole ★

Jeg rota rundt i litt bilder fra i fjor
- og ramla over denne....


Denne kjolen strikka jeg på bestilling til ei lita jente på 2 år
- strikket i mai '09.


I følge oppskriften så skulle man bruke Lerke,
men siden jenta som skulle ha den ikke kunne ha ull i garnet.
Så jeg brukte Safran i herlig

rosa   &   brunt


Den ble jo ganske så søt ;)
- men jeg syns jeg minnes at jeg ble smårar av å bytte farger
i polkadott.mønsteret... hihihi


post signature

4 kommentarer:

  1. Du er jammen flink til å strikke kjoler, den ene etter den andre og alle like flotte, heldige jenter. =)
    Gratulerer med NOA, han er jo så fin så den premien fortjener han.

    Og jeg har sikkert sagt det før mn en fin ting kan ikke sies for ofte, du har en fin blogg, =)
    en fortsatt god dag til deg. =)

    SvarSlett
  2. Denne kjolen har jeg også hatt til frøkena mi. Var kjempefornøyd med den. Hun har vokst ut av den nå men lurer på om jeg må strikke en ny.

    Kjempefin blogg du har og du lager veldig mye fint.

    Legger deg til i blogglista mi jeg så jeg kan innom deg flere ganger:-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig den kjolen var! Brunt og rosa er herlig i lag :)

    SvarSlett
  4. Supersøt!
    Heldig lita tulle som fikk den, da!
    (Jeg elsker den fargekombinasjonen...)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥