Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 25. august 2010

.:: Magda & Nøstebarn kom i posten ::.

I dag lå det en pakke i postkassa mi
- og inni lå søte Magda!

Magda er designet av Tora Frøseth
Jeg har smugtittet på denne lenge.
- til slutt trykket jeg på bestill-knappen.
Så nå har jeg fått oppskriften og garn til denne!


Jeg gleder meg til å strikke den til Matilde....
- men først jeg bli ferdig med noen andre prosjekter!
*stønn*
Akkurat nå har sjonglerer jeg litt mange greier på en gang!


Dette er også et prosjekt som begynnes på snart!
Celine tripper & tripper og blir snart utålmodig... hihi
- jammen søtt at ungene er så gira på hjemmestrikket!
Fargen vi har valgt er petrol i garnet lerke.
Det skal også bli leggingser til i brun - petrol & en dæsj 'pusegarn'.
Det blir nok lekkert til en 10åring!


Ja, så var det nøstebarn da....
Jeg har lenge titta på alt det flotte strikket i andre blogger som er hentet fra denne boka,
så da ble nysgjerrigheten min litt for stor.
Jeg bare måtte! Og jeg angrer ikke!
Har tittet igjennom boka grundig, her er det mye lekkert!
Nå blir det nytt ulltøy til små og store barn snart...
- vel, innen vinteren kommer iallefall! - håper jeg ;)


post signature

3 kommentarer:

  1. Åh, mye strikkekos du har foran deg nå ja! :) Boka er knallgod og Magda er riktig så lekker :)

    SvarSlett
  2. Ja her har du mye flott strikking foran deg! Lekre ting du har valgt :)

    SvarSlett
  3. Nøstebarns bogen er super , jeg har selv lige fået den ind af døren :-))

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥