Stinemors Små Øyeblikk

fredag 27. august 2010

Klutetid... - igjen! ☆

I går kveld ble jeg ferdig med klærne til den lille bebisen
- klærne er strikket på bestilling fra en nybakt & lykkelig 3barnsmor!

  Gratulerer! 

Men jeg har jo ikke tatt bilder av de søte så plaggene ennå da....
Så det blir heller noen bilder av klutene
- mange kluter!
Disse ble strikket i sommer... - 16 stykker -
Og jada.... disse skal bli premier de også!
- hmmm... lurer på når en klut lander på min egen benk....
 
 
 

Nå skal jeg kose meg i sofa'n resten av fredagskvelden med litt krim på tv og et nytt prosjekt ;)
Celine er storfornøyd siden det er hennes cape/vest som er på gang!
Og jeg er veldig fornøyd med valg av farge.
- bilder kommer seinere -

håper alle får en flott fredagskveld!
- kryss fingrene for oppholdsvær i morgen............. x x x x
2dagers-utstilling med en langhåret affe i øsende-pøsende regnvær frister ikke så veldig!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så mange lekre farger! Og det var veldig fint å ha en kant rundt den ene i samme farge som den andre. Veldig lekkert! Nå må du lage til deg selv også ;)

    SvarSlett
  2. Så mange fine kluter i friske, herlige farver. Etter at jeg har begynt å strikke slike er jeg blitt helt avhengig av de.

    God helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥