Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 11. august 2010

:: NorgesGlass ::



Norges Glass kan brukes til mye...
- akkurat nå er det lys i disse to som står på stuebordet mitt -

Da vi var på Fjørtofta i sommer tok jeg en ny titt i skapet til mormor.
Jeg har fått med meg glass hjem før :)
Og denne gangen ble det 4!
stort,
2 vanlige
&
lite.

Det aller største er full av blomster!
Jeg tenkte litt på at det kanskje kunne ha vært litt stilig med en fisk oppi det
- men det blir nok litt kjedelig for den fisken...

Ønsker deg en flott dag!

Vi blir inne mest mulig
- det regner!

2 kommentarer:

  1. Som alltid er du full av gode og lekre ideer som du setter ut i livet Stinemor ;)))

    SvarSlett
  2. Norgesglass kan brukes til så mangt! Jeg har noen i kjøkkenskuffa som rommer havregryn, pasta og diverse andre tørrvarer. Utrolig mye penere enn butikkens emballasje! Ellers må jeg få takke for hyggelig kommentar hos meg, og legger deg til på min Bloglovin' slik at jeg kan følge deg og dine kreativiteter :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥