Stinemors Små Øyeblikk

søndag 8. august 2010

- - Se Min Kjole - -

Se Matilde sin nye kjole!

- det startet med en knapp....

- så en søt kant nederst...

- og underveis kom motivet fram.
Hjerter selvfølgelig!
♥♥♥
Hva ellers til en søt liten jente?

Matilde i sin nye kjole

♥♥♥

Hele prosjektet startet med at jeg falt helt pladask for de søte saueknappene ;)
- og da bar det rett opp i garnbutikken for å finne garn som passa til!
En liten artig vri på prosjekt-start, og jeg lot meg rive med.
Garn fant jeg i riktig farge - Lerke i lekker kamelbrun.
Så var det å tenke........ tenke-tenke....
Egentlig så skulle det bli genser,
men syns knappene ble litt
store å ha i halsen.

Så mens jeg tenkte så startet jeg på borden nederst...
- og da så jeg fort at dette ble en kjole!

♥♥♥

Ha en flott søndag!




post signature

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥