Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 7. september 2011

Flower power ✽

Bflower power... - jepp, det blir bra!
Denne var det tredje prosjektet mitt fra pt design heftet, den er inspirert fra bildet under.

Men nå har det seg slik at jeg må fikse & trikse på alle oppskrifter om dagen...
Jeg brukte rundfelling, hekla på litt andre kanter og har kun en blomst
på baksiden istedenfor to.
Jeg er kjempe fornøyd med den, den er strikket i mitu, og det garnet er virkelig mykt...
mmmmmmmmmmmm.... ;)
Det var celine som selv valgte fargene,og dermed ble hun super fornøyd!

Hun ble så fornøyd, så kjolen ble brukt i konfirmasjonen til storebror markus!
Det varmer et mammahjerte - ihvertfall mitt mammahjerte...
 
tusen takk for alle de koselige kommentarene på min flotte konfirmant!
Jeg er fryktelig stolt av den høye gutten... hahaha - han vokste forbi
mamma'n sin høyde for leeeenge siden!

klem
post signature

10 kommentarer:

  1. så fin! og gøy å få lov til å strikke blått til jentene da! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig, rett og slett nydelig kjole og farger. Og en fantastisk flott eier av kjolen. Forstår godt at du er stolt når lillejenta velger å bruke den kjole i konfirmasjonen.

    SvarSlett
  3. Åh, så fin den var!
    Nydelige farger (jeg er VELDIG svak for blått...)

    Grattis forresten med vel overstått konfirmasjon. For en flott konfirmant du har! Det er så koselig å se alle de fine bildene dine.

    SvarSlett
  4. Kjempefin. Og så koselig at hun ble så fornøyd at hun ville bruke den i konfirmasjonen! Flott konfirmant også forresten!

    SvarSlett
  5. Du er superflink til å strikke! :D Liker forresten den nye headeren din. Fine voffsen! :)

    Bli gjerne med på min give away:)

    SvarSlett
  6. Jeg bøyer meg i støvet over dine ferdigheter altså! Dette er så forseggjort og fint at det finnes knapt maken! Skjønner godt at frøkna er fornøyd :)

    SvarSlett
  7. NYydelig kjole ;o) Skjønner godt at frøkan er fornøyd...og flott å se at noen bruker blå til jenter også. Ha en flott kveld ;-)

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole i flotte farger! Skjønner godt at jenta di ble fornøyd! Nesten så jeg fikk lyst til å strikke samme her... ;) Det har du fristet med før..
    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  9. Hvor er det bare en sød kjole - den klæder din datter rigtig flot!

    SvarSlett
  10. Rett og slett nydelig arbeid ;) og nydelig jente ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥