Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 21. september 2011

Englerღ

Det har vært litt rolig på smykkefronten den siste tiden, det er flere grunner til det...
En grunn er at det rett og slett er umulig å lage smykker mens man sitter i bil
- bilkjøring er super tid å bruke på strikking, altså jeg strikker og
mannen kjører!! Huuu&hei! En annen ting er at
kreativiteten min gikk i dvale - det er jo lov...
Noe småtterier har det jo blitt, og jeg har flere planer i hodet mitt...
- jeg må bare finne tid, energi og lyst - masse lyst!
Den stakkars salgsbloggen min er jo helt forsømt... fysj & fysj!
men.... det positive er vel at det kun kan bli bedre :)

klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Smykkene dine er nyyyydelige :)
    Fortsett sånn :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Nydelige smykker som alltid!! Flott fargesammensetnig!
    Ønsker at motivasjonen skal komme til deg fort!!
    :)

    SvarSlett
  3. Utroli nydelig smykker du lager,Stine<3
    Jeg elsker smykket jeg kjøpte av deg,og bruker det ofte.)
    Ha en herlig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige, som alltid!
    Både mamma og min venninne er veldig fornøyde med smykkene jeg bestilte av deg i våres, de er så personlige og unike =)

    SvarSlett
  5. Åh, de englene er bare SÅ lekre! Fins det en mulighet for et armband med slike.. ;)

    Ha en fin kveld

    Klem ♥

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥