Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 13. september 2011

Nei og nei.....

Jeg var så uheldig at jeg titta innom pt design
- det burde jeg ikke ha gjort!!!!
nye hefter med flott inspirasjon!
Link til disse to finner du
her & her

Link til disse herlige barneheftene er

jada.... - dermed fikk jeg enda flere * must be knitted *  prosjekter ;)
 usj da... hahahahahaha.....
 Og mine favoritter fra disse heftene er disse
Denne stripete i de friske fargene strikkes!!
Og disse stripene i midten til mamma'n kanskje
- jeg elsker de fargene!
Men er litt usikker på om min kropp kler bortover striper.. hahaha...
Så mye lekkert.... - så liten tid!!!
Ble du inspirert???

tusen takk for alle koselig kommentarer på cupcake veska til matilde!
Jeg har garn liggende til tunikaen også, men atte det atte jeg må bare først...
Til tider så høres det ut som at alberg åberg sitter oppi hodet mit
- og sier; skal bare - skal bare ;)

klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Tror nok han Albert sitter i flere hoder...fnis.... og det var aldeles ikke hensynsfullt å poste denne inspirasjonen... ;-)
    Nydelige kjoler!!

    SvarSlett
  2. Albert er gjeldende her og ja;) For ett nydelig inspirasjonsinnlegg du har skrevet, tror jeg ivertfall må ha to av katalogene:)! Og nydelig cupcake veske!!!

    SvarSlett
  3. Oi..farlig farlig....tror strikkelista mi ble enda lengre nå, om det er mulig;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for inspirasjon :)
    Synes også den stripete i voksen størrelsen var kjempefin. Dessverre falt motivasjonen litt da jeg ringte garnbutikken og fikk høre at PUNO hadde gått opp i pris og nå koster 80 kr per nøste!!!

    SvarSlett
  5. Oi, oi, her var det mye lekkert!
    Jeg har litt mye "skal bare" for tida, eller rettere sagt "MÅ GJØRE!", så jeg er ikke så mottakelig for inspirasjon i skrivende øyeblikk.

    Meeeeen, jeg vet jo hvor jeg kan NÅR jeg trenger inspirasjen: HIT!
    Takk for at du deler så mye, Stinemor! Du er herlig!

    SvarSlett
  6. Usj da Stine, hva er det du gjør!! Finner enda flere nydelige kreasjoner, thi-hi! Du kommer til å strikke mange av de der fremover om jeg kjenner deg rett nå - det er bare å øke hastigheten på den motoren du har på pinnene dine, for du er fantastisk flink og rask! Flower power-kjolen var nydelig også, satt som et skudd på vakre jenta ♥

    Kos deg fremover - tror jeg må prøve meg på cupcakes-tunikaen, men først må jeg gjøre ferdig prosjektet mitt nå. Snart er det jobb igjen, men det vil jeg ikke - har i grunnen ikke tid, thi-hi!! :P

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Åå..der var det mye fint:) Sukk det er så mye fint,at man skulle ønske man hadde tid til å lage alt:)
    Ha en herlig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Inspirert ja takk! :) Den rosa lua på forsida er midt i blinken til min jente. Hun så en slik liknende lue i butikken her om dagen, og ville så gjerne ha den, mens mor symtes nærmere 300 kr for en barnelue var vel råflott... Nå må jeg bare modifisere oppskriften sånn at den får øreklaffer også.

    hilsen Ufostrikk

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥