Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 28. september 2011

Snakk om forelskelse!

Jeg fikk jo med meg for en stund siden at denne boka hadde kommet, men så glemte jeg det liksom...
- helt til jeg så den i en eller annen blogg, da våknet dukkestrikker'n i meg brått!!!
Jeg fløy inn på Strikkenett og kastet en slik bok i handlekurven - det er jo
så innmari enkelt, og de er kjappe i servicen for i dag landet den
i min postkasse - herlig!
Med 3  døtre så er jo dette den perfekte boka!
og ja... - de har allerede kommet med ørten beskjeder om at de skal ha slik &  slik ;)
Boka er full av inspirerende og flotte bilder
artige og flotte dukker stilige klær & tilbehør
- mye å velge mellom!
Og for en perfekt måte å bruke opp restegarn
- det er vel nesten grunn god nok til å kjøpe denne boka!?

jepp - jeg er forelsket! Boka sviktet ikke!

ha en fin-fin onsdag!

klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Kunne ikke vært mer enig!!! Jeg har også kjøpt meg denne boka, gleder meg til å sette i gang med dukke-strikking:-))
    Mine to døtre ble også veldig forelsket. Til og med sønnen vil ha dokke, men det skulle være dokka "Arne", fnis fnis

    SvarSlett
  2. Oi!
    Takk for tips, så morsomt ut!

    SvarSlett
  3. Så omtale om boken på TV2 i dag. Ser jo ut som en utrolig flott bok..
    Har jo selv kun gutter og de leker lite med dukker, men disse herlige dukkene må jo være en perfekt gave til små jenter:)...kanskje jeg får gå inn å kjøpe meg en bok selv:)

    Ha en fortsatt fin uke:)
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  4. guuuuri kor festlig:)))
    Jeg trodde det var mest julekuler og slikt jeg,men det er kanskje en annen bok?Dette fikk frem smilet...og du går vel bananas?:))
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. Lykke til!! Gleder meg til å se resultatet :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Så dem på god morgen norge i dag, og ja jeg er vel kanskje solgt jeg også... :) gleder meg til og se dukkene dine komme i bloggen! ;)

    SvarSlett
  7. Flinke formere de to!
    Gleder meg til å se resultatene av din strikking! Lurer på om jeg tør vise denne boka til jentene her i huset...hehe.

    SvarSlett
  8. *fnis* Arne & Carlos er to artige karer. :) Herlige bilder i boka! Tipper du tryller fram masse herfra. Heldige jentene dine!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥