Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 27. september 2011

Myke.....


Drops kom med nye farger i et av mine favoritt garn merino extra fine
nr 24  lys gul - 25  rosa - 26  pistasj
Da måtte jeg selvsagt ha noen av de - det er vel en selvfølge??
De kom i butikken i sommer, og i mangel av en plan for dem har de har ligget helt i ro fram til nå,
men nå har jeg en plan ;) - nemlig et koseteppe til lillemor!
Jeg fant fram 3  forskjellige bruntoner jeg hadde liggende og sammen blir det et herlig fargespill!
Teppet begynte jeg på i helga da lillemor var syk, matilde er veldig glad i myke tepper, så dette
blir nok perfekt til henne... - og selvsagt passer fargene til rommet hennes, hahahaha!

klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Det blir jo nydelig. Brunt var veldig fint sammen med de fargene. :)

    SvarSlett
  2. Ingenting blir overlatt til tilfeldighetene skjønner jeg ;) Uansett - det blir skikkelig fint :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Nydelige farger og takket være deg og dine prosjekt har jeg lagt min elsk på nettopp dette garnet, thi-hi! Herlige farger og nydelige teppe. Er det bølgemønstret? Jeg laget et til vesla i Dalegarn lilla. Nå hadde jeg funnet frem Silkeull fra Nøstebarn for å strikke et ensfarget bølgeteppe til en ventende ny jentebaby.. men det var jo kjempefint med flere farger... Hmmm!!! :D

    Kreative du! Godt å ha noe på hendene ja. Kos deg med spøtet og nyt kvelden, kjære Stine ;)

    SvarSlett
  4. Nydelige farger! <3
    Ha en fortsatt fin fin uke!
    KLem

    SvarSlett
  5. Jeg ser helt her nordfra at dette er mykt og deilig! Og igjen, herlige farger fra deg :) Har ikke fått med meg farge-nyhetene til Drops.. Lekre var de! :)

    Så godt å lese om ditt riktige valg i forrige innlegg, og at du fant den personen som var rett for akkurat deg ♥

    God klem ♥

    SvarSlett
  6. Kjempefine farger! Det er gøy å finne fine prosjekter av garn man har kjøpt uten en plan=)

    SvarSlett
  7. Deilige farger og nydelige bølger! Lillemor blir nok godt fornøyd med sitt nye koseteppe =)

    SvarSlett
  8. Å så fine farger!! Mulig jeg må handle litt garn :0

    Så deilig med teppe å kos med i vinter!

    Fin dag til dere!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥