Stinemors Små Øyeblikk

fredag 23. september 2011

Snakk om freshe striper ⋆

Denne ble jo ferdig for leeeenge siden.... Dere husker kanskje da jeg la ut bilder av den hvite-beige
stripete tunikaen til charlotte for en stund siden?? Denne er matilde sin, og den ble ferdig rett
etter den andre - siden jeg miksa og triksa litt med oppskriften så brukte jeg bittelitt
tykkere pinner, og da ble disse tryllet fram på rekordfart!
Jeg elsker disse friske fargene!
 
matilde har ikke brukt denne ennå... - jeg klarer nemlig ikke helt å bestemme meg for om jeg skal
strikke en stor brun blomst som jeg skal sy på den ene siden. Men jeg tror liksom ikke
helt at det blir gjort liksom... hahahaha... pyttsann! Den er like fin uten!
Myk, varm og herlig å ha på seg nå som høsten kommer snikende..

Hva gjør dere denne fine fredagen da?
Her er vi litt delt i dag.... mannen jobber seint - as usual ;)
 markus forsvant til en kompis, og der blir han i natt....
celine fikk besøk av ei nabojente, og de forsvant ned på rommet...
charlotte er på pysj party! Hun har på ny tøff pysj og skikkelig herlige kosesokker!
matilde og jeg har sett på timmy-tid og kosa oss, nå tar hun på seg pysj og er straks
klar for senga... og da blir det alenetid på mamma'n, hmmmm... deilig!
Jeg elsker mine barn, men jammen er det deilig med litt ro også.
Jeg regner med at det blir strikketid foran tv - men jeg vet ikke helt hva som
skal bli strikket... Jeg har altfor mye å velge mellom - luksus problem!
 
Nå må jeg bære lillemor i seng før hun sovner her sammen med meg i sofaen ;)
ønsker dere en fin-fin fredag!

11 kommentarer:

  1. For en flott tunika!!! Nydelige farger! Du er bare helt rå til å strikke, arbeidene dine blir alltid så vakre og forseggjort. Hva vi gjør.... Dattera vår er i seng, akkurat spist nachos med alle guttene. Etter guttene er i seng, blir det film med mannen og strikketøy. Og jeg har akkurat samme luksusproblem som deg, for mye å velge imellom - men tror det blir å bli ferdig med sikk-sakk teppe til snuppa's soving i barnehagen:) Ha en super fredagskveld og fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Å så kos å endelig lese ditt fredagsinnlegg på en fredag! :) Og nydelig tunika i herlige farger, de ser så gode ut!

    Her er minstejenta i seng og størstejenta har overnattingsbesøk så det blir mye voksentid her og. Det er gull verdt!

    Stor klem

    PS - Apene flyr sør over helga ;)

    SvarSlett
  3. Ja, denne ble skikkelig frisk og fin også så den god og varm ut!
    Heldige jentene dine som får så mye fint strikk. Har en jente som skal på pysjparty i morgen og som har fått ny smurfepysjamas. Stor suksess:)
    Nå skal jeg stikke på jobb!
    God helg!
    :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin tunika,i nydelig farger:)
    Enig med deg,det er deilig med litt alenetid i ny og ne..Kos deg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk jenter!
    Dere sier så mye koselig :)

    G-Anette... - vi gleder oss veldig til at apene kommer flyvende :)

    SvarSlett
  6. Spreke farger! Her går det unna!
    Tv og strikk her og, og jaggu sovnet ikke minsten på 5 minutt..sånn flaks, en fredags kveld!

    Kos deg!
    KLem

    SvarSlett
  7. Herlige nyheter, Frk Virrum!
    5 min er supert!!

    SvarSlett
  8. Kjempetøffe farver på tunikan. !!

    Ha ei fin helg videre
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  9. Barna er gull verdt, men det er jammen litt alenetid også ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg! :)
    Du hadde jommen meg en spennende blogg med mange kreativiteter, må kikke enda litt mer og gleder meg til neste innlegg :)

    SvarSlett
  11. Herlig tunika i supre farger! Plaggene går så fort unna hos deg, blir helt satt ut, hi-hi! :D

    Deilig fredag du hadde der og agendaen til dine barn høres ut som hos mine. Det ER deilig med alenetid, vi trenger det mellom slagene ;)

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥