Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 15. september 2011

KonfirmasjonsSTÆSJღ

markus måtte jo få et minnealbum fra mamma'n sin til konfirmasjonen.
- her er bilder fra den dagen han ble født til dags dato..
Fra liten til stor lillegutt til mor
Jeg har skrevet litt ved de forskjellige bildene og stadiene i livet hans.
Det tok tid, men var koselig med slik mimring!
Ideen til dette fikk jeg hos eli kristin i fjor da hun lagde et slik til sin sønn
da han ble konfirmert. For en super ide - denne måtte hermes :)
tusen takk for en strålende ide!
- besøk henne her
Det er lenge siden jeg har laget kort, jeg gjorde det mye før
- invitasjoner til bryllupet da vi gifta oss for 8  år siden og selvsagt takkekort.
Men jeg måtte jo dra fram sakene igjen når eldstemann skulle komfirmeres.
Kortene ble enkle, og markus ble veldig fornøyd med dem!
Planen min for borkortene var litt annerledes enn de ble, men jeg var skikkelig syk
de siste dagene så jeg orket ikke stort... Så da ble de slik da :)
Men jammen gjorde de nytta si!


4 kommentarer:

  1. Ser koselig ut, albumet ditt til konfirmanten! Nydelig pyntet bord ;)

    SvarSlett
  2. Det er morsomt og klippe og lime litt innimellom, men jammen tar det litt tid også. Vi skal ha navnfest for lillegutt om noen uker, så jeg er igang=)

    SvarSlett
  3. Så fint album du har laget til gutten din:) Kjempe fint og så koselig å ha senere.. Men mye jobb ja:) Fine innbydelser og bordkort:)
    Ha en fin helg,søte deg=)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott det ble, Stine!! :P Kjempekjekt å gjøre det personlig og så fint, herlige farger og stjerner på.

    Herlig at du likte idèen om fotoboken også, glad jeg kan inspirere DEG også litt! :D Det er virkelig en bok full av minner. Det tar tid å lage, men innsatsen blir satt pris på og er virkelig verdt det :D

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥