Stinemors Små Øyeblikk

fredag 30. september 2011

G☀d fredag!

Her har det vært nydelig vær i dag - det er en smule merkelig med denne varmen nå!
Veldig deilig, og det nye pannebåndet til matilde har ikke akkurat vært behov for.
Knappen som er en smokk valgt hun selv ut, den måtte hun bare ha,
 og selvsagt får en liten prinsesse det som hun vil.....
- iallefall noen ganger!
Den rosa smokken passet helt perfekt til den nye rosa fargen til garnet merino extra fine.
Snakk om flaks! Den hvite blomsten fant jeg i en kurv, tror jeg brukte samme
garnet da jeg hekla den.. - tror jeg ;) Dermed har jeg strikka høstens
 første pannebånd, og det blir sikkert mange flere!
post signature

7 kommentarer:

  1. Og det blir ikke lenge til jeg også strikker ett til.. :) De er bare SÅ fine! Vet allerede hvilket garn jeg skal bruke, tror det skal bli litt pusete ;)

    Ha en herlig fredagskveld du også!

    Stor klem

    PS Tror Charlotte mottar grønne aper i morgen ;)

    SvarSlett
  2. Nydeleg panneband på ei nydeleg jente!

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt pannebånd, og den knappen var veldig kul! Jeg er også pannbånd-modus for tiden:-)

    SvarSlett
  4. På tide med litt pannebandproduksjon hos deg nå ja ;) Kjempefint i rosa, det passet jo perfekt til prinsessa :) God fredag!

    SvarSlett
  5. Kjempe fint:) Så flink du er Stine:) Skle ønske jeg klarte å hekle,for den blomsten var kjempe søt:)
    God helg til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett
  6. Skjønne prinsessa og flott pannebånd med blomst på! :D Jeg tenkte på pannebånd i forgårs og dermed på deg, hihi! Jeg skulle ta på vesla et av de "prinsesse-pannebåndene" jeg strikket i vår, men de er jo blitt for små :O På tide med strikk av flere her i huset også :D

    Nyt helgen!!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Herlig pannebånd og nydelig frøken =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥