Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 14. september 2011

G N I S T sin giveaway!

Jeg var innom bloggen til ufostrikk og så at hun skrev om en giveaway hos gnist
- det pirret min nysgjerrighet så jeg måtte jo titte innom den bloggen.
Jeg har vært på besøk hos gnist før, men ikke lagt meg til som følger.
Ikke spør meg hvorfor det for denne bloggen er verdt å følge!
gratulerer med jubileumet!
 
Sleng deg med på gnist sin giveaway du også!
Spennende og flotte premier ;)


Så i går ga jeg inspirasjon og i dag ble jeg inspirert
- det er dette jeg syns er så flott med blogger!
 takk for de søte kommentarene i forrige innlegg - jeg håper mange av dere fant noe der!
Også er det veldig godt å vite at det ikke er bare jeg som har altfor mange
* must be knitted *  prosjekter som venter.

ha en herlig kveld!
klem
post signature

1 kommentar:

  1. Ååå, der var det mye flott! Må inn og snike litt etterpå ;)

    Og du og du, så inspirert jeg ble av heftene du la ut, spesielt den stripete voksenkjolen! *Minner seg selv om mariustunikaen som ligger halvferdig i skapet*

    Takk for koselig hilsen på leggisene mine =)

    Klemklem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥