Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 24. september 2011

Artig lue av restegarnღ

Jeg satt jo her i går kveld og undret en stund på hva jeg skulle strikke....
- har liksom ingen prosjekter på vent å velge mellom... hahahaha!
Så da dro jeg fram de små restene etter den stripete tunikaen jeg nettopp har strikket.
Siden det var ca 1/3 igjen av hvert nøste, så tenkte jeg at lue var en god ide!
Og nå har virkelig tiden for luer kommet - små ører trenger varme.
Den ble innmari morsom!
 fargerik laaang dusk søte blomster
matilde ble kjempe fornøyd - jammen er det morsomt å våkne opp til nye plagg som ikke var der
kvelden før når man gikk til sengs! Jeg rakk å ta noen bilder av lillermor med lua på før
formen hennes dalte... Nå ligger hun på sofa'n og sover, feber, vond hals og
triste øyne - usj mamma'n liker ikke at de små trollungene er syke.

ønsker deg & dine en god lørdag!
- vi skal kose oss så godt vi kan -

post signature

12 kommentarer:

  1. Fopr en morsom lue! Kjekt å kunne bruke opp restene:-)

    God bedring til vesla. Ikke noe moro når de er syke nei.

    Klem

    SvarSlett
  2. stilig glad lue :) god bedring og ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Morsom lue:) Og nydelig jente.. Håper hun blir fort frisk..
    Ha en fin lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Denne var jo kjempekjekk! Artig form på ei fresh lue. Hvis den er strikket bare etter hodet er jeg jammen imponert!

    Ha en super lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Utrolig morsom lue!!! Og fine farger. God bedring til modellen:)

    SvarSlett
  6. Knallstilig!! Den blir god å finne når det blir litt kaldere i været :)
    Ha en fin kveld :)
    KLæm

    SvarSlett
  7. Kjempenusselig lue til den vakre lille prinsessen din. God bedring til henne, ikke greit å være syk, huff stakkars liten.. :-/
    Ha en så god som mulig god helg!

    SvarSlett
  8. Herlig lue med laaaang dusk og genser til selveste prinsesse Mathilde, thihi! Hun er så skjønn :) Ønsker god bedring til vesla!

    Da fikk jeg oppdatert meg litt igjen her hos deg. Lykke til med videre inspirasjon i nettbutikken. Jula nærmer seg med stormskritt ;)

    Ønsker dere en herlig søndag! Kos dere!

    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  9. Utrolig fin! Skikkelig fargerik og glad :) god bedring til frøkna!

    SvarSlett
  10. Så morsomme luer, og kjekt å få brukt opp litt restegarn.

    SvarSlett
  11. Åå, så morsom lue! Herlig å få brukt opp garn og hvertfall når resultatet blir så nydelig! Og vet du hva, den minner meg om de første gangene jeg besøkte bloggen din, for i den tiden strikket du flere litt annerledes og flotte luer. Det var de som fanget interessen min aller først og som fikk meg til å komme på besøk igjen og igjen. Og da var det gjort! Hihi ;) Og glad er jeg for det! ♥

    Stor klem

    SvarSlett
  12. Igjen - tusen takk, jenter! Dere har verdens herligste kommentarer som gjør meg glad :)

    Så artig at luene mine fanget fin interesse, G-Anette! Det er jeg veldig glad for!!! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥