Stinemors Små Øyeblikk

mandag 31. oktober 2011

Bøøøøøøø............

Da var det 31.oktober....
Jeg må vel egentlig innrømme at jeg ikke er så begeistret for denne dagen,
kanskje fordi jeg ikke er vokst opp med det som tradisjon...
Jeg kunne heller tenke meg thanksgivingdagene!
Men hva gjør man ikke for sine barn?

Men det er noe enda mer spesielt denne dagen....
- min lillesøster ble født på denne dagen for tjue år, tenk det!
Gratulerer så masse med dagen, lillesøss!
Siden Amanda har flyttet hjemmefra og bor nå nærmere meg, så har vi spist god lunsj
på Egon i dag. Vi kjøpte med litt kake hjem og har kosa oss i sofa'n med lys
og energifulle halloweenbarn! En god dag!

2 kommentarer:

  1. Er heller ikke helt fan av denne tradisjonen,men Aleksander elsker den...Så da må den bare markeres da:)
    Herlig bilder:)
    Gratulerer med 20 års dagen til din lillesøster,Amanda:)
    Kos dere resten av kvelden:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Bøøøø, he-he! Enig med deg, er ikke noe begeistret for denne tradisjonen men den sprer om seg. Burde ha forberedt meg med tanke på at vi bor i et svært så barnevennlig strøk. Vi fikk FRYKTELIG mange skremmende barn på døra og gikk tom for snop, ikke noe kjekt! o_O Neste år blir det fulle kurver og kanskje litt spooky mottakelse til gjengen :D

    Herlige kostymer på ungene, det er nå litt gøy for dem da. Både utkledning og snop, thihi!

    Nyt kvelden og gratulerer til din lillesøster! Kos dere :D

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥