Stinemors Små Øyeblikk

søndag 23. oktober 2011

Flott giveaway hos MissMetteღ

Jeg vil fortelle deg om enda en super giveaway!
missmette feirer over 100.000 besøk, og her er det fantastiske premier - ta en titt her!
Gratulerer så masse, missmette!
Jeg er ikke forundret over at så mange besøker denne bloggen - jeg koser meg virkelig der hver gang jeg er på besøk! missmette er ei herlig jente som har en inspirerende og vakker blogg.
Hun er omtenksom og skriver kjempe hyggelige kommentarer som får meg til å
 smile stort hver gang hun skriver noeher hos meg
- tusen takk for det, missmette!


2 kommentarer:

  1. Spennende! Men ville bare si at du selv har en nydelig blogg! God uke =)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, må titte innom. Enig. Flott blogg og flott person med stort hjerte, Miss Mette :)

    Fine bilde av gutten din som ble femten under. Gratulerer med overstått til ham og til deg som er mammaen :)

    Ønsker deg ei god natt
    Klem Tonje

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥